جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

نیروی انتظامی پاسدار ارزش‌های اصیل اسلامی است

سردار «قربان‌زاده» گفت: كاركنان نيروی انتظامی با پايبندی به سه اصل توکل بر خدا، اعتقاد راسخ به ولايت فقيه و قانون‌گرایی، در شرایط حساس و کنونی کشور، پاسدار شايسته ارزش‌های اصيل اسلامی و تأمین‌کننده نظم و امنیت هستند.
کد خبر: ۴۸۶۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۲ - 02November 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم «ابراهیم قربان‌زاده» جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی امروز در آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان رشتخوار اظهار داشت: مسئولیت‌ها و مناصب به مثابه امانت‌هایی هستند که باید از آن صیانت کرد و مدیران در حوزه مسئولیتی باید پاسخگوی عملکرد خود باشند.

وی به ویژگی‌های یک مدیر موفق اشاره کرد و افزود: سازمانی فعال است که از مديريت قوی، شجاع، مؤمن و کارآمد برخوردار باشد. علاوه بر مباحث مدیریتی، تخصص و جدیت مجموعه انسانی منجر به پویایی هرچه بیشتر آن سازمان می‌شود که نیروی انتظامی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی، نيروی انتظامی را مظهر اقتدار ملی دانست و خاطرنشان کرد: كاركنان نيروی انتظامی با پايبندی به سه اصل توکل بر خدا، اعتقاد راسخ به ولايت فقيه و قانون‌گرایی، در شرایط حساس و کنونی کشور، پاسدار شايسته ارزش‌های اصيل اسلامی و تأمین‌کننده نظم و امنیت هستند.

قربان‌زاده تأکید کرد: جامعه‌ای می‌تواند پيشرفت کند که در آن امنيت پايدار وجود داشته باشد که امروزه حضور مقتدارانه نيروی انتظامی در جامعه موجب احساس امنيت و رضایتمندی مردم و همچنین توسعه و پيشرفت در همه عرصه‌ها شده است.

وی آگاهی‌بخشی مستمر کارکنان را بسیار حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: فرماندهان باید نسبت به آگاه‌سازی و آموزش کارکنان توجه ویژه‌ای داشته باشند تا با بهره‌گیری از این ظرفیت فعال در راستای پیشبرد هرچه بهتر مأموریت‌های محوله گام بردارند.

در این مراسم سردار قربان‌زاده ضمن قدردانی از زحمات سرهنگ داوود حاتمیان فرمانده پیشین انتظامی شهرستان رشتخوار، سرهنگ محمد عباس‌زاده را به‌عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان معرفی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار