مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کشور:

راه پیشرفت در گام دوم انقلاب جهاد علمی است

باستانی گفت: راه پیشرفت در گام دوم انقلاب، جهاد علمی و حرکت پرشتاب علمی است.
کد خبر: ۴۸۷۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹ - 03November 2021

راه پیشرفت در گام دوم انقلاب جهاد علمی استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، مجتبی باستان مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کشور در آیین نمادین نواخته شدن زنگ استکبار ستیزی در رشت با گرامی‌داشت یاد و خاطره ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز و پنج هزار معلم شهید و شهید نوجوان محمدحسین فهمیده اظهار داشت: عمق نگاه دانش آموزان در ١٣ آبان ۵۷ نفی سلطه، استکبار و وابستگی بود.

وی در ادامه با بیان اینکه دانش آموزان در همه صحنه‌ها حضور داشته و در میدان بودند، افزود: دانش آموزان حتی در جنگ تحمیلی با دست کاری شناسنامه‌های خود در دفاع از کشور به جبهه‌های جنگ رفتند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کشور با اشاره به این مطلب که دانش آموزان امروز نیز در صحنه‌های دیگر حضور دارند، اظهار داشت: آنان در پویش‌های مختلف از جمله همکلاسی مهربان برای تامین تبلت، گوشی برای دانش آموزان کم برخوردار و پویش همیار بهداشت و سلامت برای تسریع واکسیناسیون دانش آموزان همکاری می‌کنند.

باستان با بیان اینکه دانش آموزان از ابتدا تاکنون پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده اند، افزود: ایمان دارم که بسیاری از پیشرفت‌های ایران اسلامی در آینده نه چندان دور توسط دستان با کفایت جوانان دهه هشتادی رقم خواهد خورد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کشور با اشاره به جنگ نرم دشمن علیه جوانان و نوجوانان کشورمان اظهار داشت: دشمن اکنون در شیوه‌ای دیگر با جنگ نرم این قشر را هدف قرار داده است، اما دانش آموزان با تولیدات فضای مجازی در مقابله با جنگ‌های دشمن می‌ایستند.

زنگ استکبار ستیزی امروز چهارشنبه همزمان با سراسر کشور در استان گیلان طنین انداز شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار