برگزاری آئین اختتامیه طرح پویش «همکلاسی مهربان» در مازندران

آئین اختتامیه اردو‌های جهادی دانش آموزی و اختتامیه طرح پویش همکلاسی مهربان و توزیع ۱۰ هزار و ۴۰۰ بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان محروم استان مازندران در منطقه پشتکوه بخش چهاردانگه ساری برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۰۹۷۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۷ - 22August 2022

برگزاری آئین اختتامیه طرح پویش «همکلاسی مهربان» در مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آئین اختتامیه اردو‌های جهادی دانش آموزی و اختتامیه طرح پویش همکلاسی مهربان و توزیع ۱۰ هزار و ۴۰۰ بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان محروم استان مازندران امروز با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا، حجت الاسلام عالیشاه مدیرکل کمیته امداد مازندران و مسئولان استانی در منطقه پشتکوه بخش چهاردانگه ساری برگزار شد.

حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» مدیرکل کمیته امداد مازندران در این مراسم اظهار داشت: همه تلاش کارکنان این نهاد رفع مشکلات نیازمندان و مددجویان است.

وی افزود: سال گذشته در روز تشیع پنج شهید مدافع حرم، در هر روستا به نیت یک شهید مدافع حرم، کلنگ احداث مسکن مددجویی به زمین زده شد و بسیج و سپاه در راستای احداث مسکن در استان کمک‌های شایانی به محرومان دارند و بعنوان خادم محرومان، قدردان این اقدامات هستیم.

مدیر کل کمیته امداد مازندران تصریح کرد: ۱۲ هزار دانش آموز و هزار و ۶۰۰ دانشجو در استان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

وی با تقدیر از همراهی خیران، بیان داشت: خیران در تمامی مناسبت‌ها نسبت به کمک به مددجویان با کمیته امداد مشارکت دارند.

مدیرکل کمیته امداد مازندران ادامه داد: برای کمیته امداد کار جهادی و انقلابی با اهمیت است و با همت خالصانه و تلاش صادقانه به کمک نیازمندان بشتابیم.

وی به حضور گروه جهادی پزشکی الکفیل اشاره کرد و گفت: این گروه جهادی پزشکی به مدت چهار روز در فریدونکنار در بخش دندانپزشکی به مددجویان خدمت رسانی می‌کنند و استمرار اردو‌های جهادی موجب رفع مشکلات می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با اشاره به اقدامات این نهاد طی سال گذشته گفت: اهداء جهیزیه به تمامی نوعروسان تحت حمایت و توزیع لوازم ضروری زندگی بین نیازمندان از جمله این اقدامات است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار