آیت‌الله جنتی:

«۱۳ آبان» هیمنه آمریکا را شکست/ ضرورت تبیین عظمت اقدام دانشجویان در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط رسانه ملی

دبیر شورای نگهبان گفت: رسانه‌ها به خصوص رسانه ملی باید روی موضوع ۱۳ آبان کار کنند و عظمت کاری که دانشجویان انجام دادند را برای مردم تبیین کنند.
کد خبر: ۴۸۷۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰ - 03November 2021

رسانه ملی عظمت اقدام دانشجویان در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را تبیین کند/ ۱۳ آبان هیمنه آمریکا را شکستبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان  امروز چهارشنبه (۱۲ آبان ) طی سخنانی در جلسه شورای نگهبان با اشاره به سیزدهم آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، اظهار داشت: ۱۳ آبان که در آن دانشجویان لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند، حقیقتاً از ایام الله است، چراکه در این روز، اقدامی رخ داد که هیمنه آمریکا شکست.

وی افزود: باید افتخار کنیم که خداوند متعال چنین قدرتی به نظام جمهوری اسلامی ایران داده که جوانان ما توانستند هیمنه و قدرت آمریکا را اینگونه شکسته و جاسوس‌خانه آمریکا را تسخیر کنند؛ خدا را بابت این قدرت و توانمندی شاکریم.

دبیر شورای نگهبان تصریح کرد: رسانه‌ها به خصوص رسانه ملی باید روی این مسئله کار کنند و عظمت کاری که دانشجویان انجام دادند را برای مردم تبیین کنند.

آیت الله جنتی در پایان گفت: اگرچه بسیاری از کشورها جرأت نمی‌کنند به منافع آمریکا نگاه چپ کنند اما دانشجویان ایرانی توانستند لانه جاسوسی رژیم آمریکا را تسخیر کنند و آنها هم هیچ غلطی نتوانستند بکنند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار