معاون پارلمانی رئیس جمهور:

ایران مقابل هرگونه تعرض آمریکا می‌ایستد

حسینی گفت: آمریکایی‌ها خود را کشوری ابرقدرت می‌دانند اما ایران اسلامی به چنان قدرتی دست یافته که امروز می‌تواند مقابل این‌ کشور ابرقدرت بایستد.
کد خبر: ۴۸۷۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳ - 03November 2021

ایران مقابل هرگونه تعرض آمریکا می‌ایستدبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه پیشرفت‌های صنعت هسته‌‌ای کشور که در لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار شد، اظهار داشت: اگر امروز با مشکلاتی در جامعه مواجه هستیم، ناشی از ضعفها و کمبودهای سالهای گذشته است که باید در گام دوم‌ انقلاب و دولت سیزدهم آنها را جبران‌ کنیم.

وی افزود: آمریکایی‌ها خود را کشوری ابرقدرت می‌دانند اما ایران اسلامی به چنان قدرتی دست یافته که امروز می‌تواند مقابل این‌کشور ابرقدرت بایستد همانند مقابله نیروی دریایی سپاه با دزدی دریایی آمریکا در دریای عمان که خبر آن امروز منتشر شد.

حسینی ادامه داد: این‌ رویارویی ایران با آمریکا نشان‌ می دهد چنانچه بخواهند تعدی به کشورمان و‌ منافع ایران داشته باشند، مقابل آنها ایستادگی‌ می‌کنیم و این در حالی است که در گذشته هر کاری می خواستند در کشورمان‌ انجام می دادند و حتی شاه کشور را هم در جریان کارهای خود قرار نمی دادند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور اضافه کرد: امروز قدرت بازدارندگی‌ که پیدا کردیم ناشی از پیشرفت هایی است که بواسطه اتکا به شعار ما می توانیم در حوزه صنعت دفاعی به دست آمده لذا چنانچه اتکا به توانمندی های داخلی داشته باشیم در آینده در بخش های مختلف به پیشرفت های بسیار بیشتری دست خواهیم یافت.

وی تصریح کرد: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی این است که نظامی بوجود آمده که مسئولان آن توسط آرای مردم انتخاب می‌شوند و ابن باعث شده تا نظام‌ ما برای دیگر‌ ملت ها الهام بخش باشد و حتی نقشه های آمریکا در منطقه خنثی شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه امروز اگر آمریکایی ها هر تحرکی‌ علیه کشورمان انجام دهند، پاسخ آن را دریافت می‌کنند، بیان داشت: آمریکایی‌ها تاکنون در ۶۰ کشور دنیا کودتا و لشکر‌کشی کردند اما با این وجود متاسفانه برخی ها در کشورمان خواستند با بزک کردن چهره آمریکا، آنها را به گونه دیگری معرفی کنند در حالی که بعدا مشخص شد آمریکایی‌ ها فقط به منافع خود می اندیشند لذا باید به خود اتکایی بیش از گذشته توجه کنیم.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها