ادای احترام معاون اقتصادی رئیس جمهور به مقام شهدای گمنام خوزستان

«رضایی» که با همراهی و بدرقه فرمانده قرارگاه جنوب غرب کربلا و مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان وارد مجموعه استانداری شد، پس از حضور در یادمان شهدای گمنام به مقام شامخ این شهدا ادای احترام کرد.
کد خبر: ۴۸۷۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱ - 04November 2021

ادای احترام معاون اقتصادی رییس جمهور به مقام شهدای گمنام خوزستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «محسن رضایی» معاون اقتصادی رئیس جمهور که صبح امروز با استقبال «صادق خلیلیان» استاندار خوزستان و سردار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان از طریق فرودگاه بین المللی «قاسم سلیمانی» اهواز وارد خوزستان شده بود به محض ورود به استانداری خوزستان بر مزار شهدای گمنام حاضر و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد. 

رضایی که با همراهی و بدرقه سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان وارد مجموعه استانداری خوزستان شد، پس از حضور در یادمان شهدای گمنام و ادای احترام به مقام شامخ شهدا در جلسه استانداری شرکت کرد.

وی که به منظور بررسی آخرین وضعیت منطقه زلزله زده اندیکا به اهواز سفر کرده قصد دارد جهت شرکت در مراسم چهلمین روز درگذشت شهید «علی لندی» و بازدید از شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز نیز حضور داشته باشد.

معاون اقتصادی ریاست جمهوری همچنین ۲۳ مهر سال جاری نیز به منظور بررسی مناطق زلزله زده اندیکا و بازدید از بندر امام خمینی (ره) و پتروشیمی ماهشهر به خوزستان آمده بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار