امام جمعه بجنورد:

مردم ایران با توجه به آموزه‌ها قرآنی در برابر ستمگران ایستادگی کردند

حجت‌الاسلام «نوری» گفت: مردم ایران اسلامی با توجه به آموزه‌ها قرآنی در برابر زورگویی و ستمگران ایستادگی کردند و تا احقاق حق خود از این مبارزه دست نخواهند کشید.
کد خبر: ۴۸۷۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰ - 04November 2021

مردم ایران اسلامی با توجه به  آموزه ها قرانی در برابر ستمگران ایستادگی کردندبه گزارش دفاع‌پرس از بجنورد، همزمان با روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، اجتماع بزرگ مردم بجنورد و بخش‌هایی دیگر مناطق استان خراسان شمالی برگزار شد.

شرکت کنندگان در این اجتماع فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر استکبار سر دادند و ضمن حمایت از دلاورمردی‌های پاسداران در مواجهه با دزدی دریایی آمریکا‌، خواستار خروج فوری سربازان این رژیم تروریست از منطقه شدند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی در مراسم 13 آبان در بجنورد  با گرامیداشت روز  تسخیر لانه جاسوسی‌، روز دانش آموز با اشاره به آیات قرآنی اظهار داشت: مردم ایران اسلامی با توجه به  آموزه‌ها قرآنی در برابر زورگویی و ستمگران ایستادگی کردند و تا احقاق حق خود از این مبارزه دست نخواهند کشید.

‌حجت‌الاسلام «رضا نوری» با بیان اینکه استکبار جهانی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دسیسه های فراوانی را انجام داد که از جمله این توطئه را می‌توان راه‌انداز جنگ هشت ساله، کوتاه نوژه، تحریم‌های ظالمانه، ترور و شهادت مردم‌، سیاست‌مداران و دانشمندان هسته‌ای‌، پدید آوردن داعش علیه مردم منطقه و نهایتا ایران اسلامی را نام برد که همه این دسیسه‌ها به فضل خداوند و به رهبری امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی و بامقاومت مردم خنثی شد.

‌وی گفت: امروز انقلاب اسلامی بعد از چهل و چند سال با عزت و سربلندی به راه خود ادامه خواهد داد و با هوشیاری توطئه استکبار جهانی را همچون گذشته خنثی خواهد کرد‌.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار