امام جمعه اندیمشک:

نظام‌های استکباری و در راس آنها آمریکا فرعون زمان هستند

«موسوی» با تشریح ابعاد وقایع ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: نظام‌های استکباری و در راس آنها آمریکا فرعون زمان هستند.
کد خبر: ۴۸۷۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴ - 04November 2021

نظام‌های استکباری و در راس آنها آمریکا فرعون زمان هستندبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام «سید کمال موسوی» امام جمعه اندیمشک امروز در اجتماع مردمی گرامیداشت روز مبارزه با استکبار جهانی در مصلای نماز جمعه اندیمشک با تشریح ابعاد وقایع ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار داشت: نظام‌های استکباری و در راس آنها آمریکا فرعون زمان هستند.

وی افزود: آمریکای جنایتکار برای تسلط خود بر کشورها از همه امکانات و توطئه‌ها استفاده می‌کند. استکبار، کشورهای مختلف را غارت کرده و سیری ناپذیر است اما رزمندگان و فرزندان مقتدر ایران اسلامی، ارتش، سپاه، بسیج و نیروهای پرافتخار ما بزرگترین پشتوانه مردم هستند و اجازه دست درازی به آنها نمی‌دهند.

امام جمعه اندیمشک گفت: فرزندان ایران در روزهای اخیر بزرگترین ضربه را به آمریکا زدند که این اقدام در دنیا بازتاب وسیعی داشت.

موسوی هوشیاری مردم و  وحدت ملی را برای مبارزه با فرعون زمان ضروری دانست و بیان داشت: کینه آمریکا روز به روز نسبت به اسلام و نظام اسلامی بیشتر می‌شود لذا مبارزه با نظام سلطه یک مبارزه ملی است.

امام جمعه اندیمشک با بیان اینکه روز تسخیر لانه و مقر جاسوسی به فرموده امام (ره) انقلاب دوم بود، گفت: سال ۵۷ در انقلاب اول فقط استبداد از ایران رفت اما در انقلاب دوم یعنی روز تسخیر لانه جاسوسی، دست‌های استعمار و استکبار هم قطع شد به همین دلیل آن ها بیش از۴۰ سال است دست بردار نیستند و همواره علیه نظام اسلامی توطئه می‌کنند.

در این اجتماع بزرگ، حاضران با فریادهای الله اکبر، مرگ بر استکبار، مرگ بر آمریکا و سر دادن شعارهایی، یوم الله ۱۳ آبان را گرامی داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها