فرمانده سپاه کربلای مازندران:

نخبگان انقلابی مازندران در فضای مجازی شناسایی می‌شوند

سردار «مسلمی» از شناسایی نخبگان انقلابی مازندران که در حوزه تولید محتوا در فضای مجازی فعال هستند، شناسایی می‌شوند.
کد خبر: ۴۸۷۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۶ - 04November 2021

نخبگان انقلابی مازندران در فضای مجازی شناسایی می‌شوندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلای مازندران عصر امروز در حاشیه بازدید از محل برگزاری رویداد تولید محتوای تخصصی فعالان فضای مجازی بسیج که در مسجد حضرت بقیه الله (عج) ساری برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مسابقات همزمان با سراسر کشور در سه موضوع بازی‌های تلفن همراه، اپلیکیشن‌های تلفن همراه و پویا نمایی با حضور تعدادی از برادران و خواهران شرکت کننده با موضوع خاص استان در حال برگزاری است.

وی گردشگری تعالی بخش را یکی از مصادیق این رویداد برشمرد و اضافه کرد: استان مازندران به عنوان قطب گردشگری تعالی بخش مطرح است و باید فضایی را برای هموطنانی که از این استان سرسبز و فضای بکر طبیعت دیدن می‌کنند، فراهم کنیم تا جوانان در فضای مجازی به طراحی اپلیکیشن‌های مختص گردشگری تعالی بخش بپردازند.

سردار مسلمی سگ گردانی را از دیگر مصادیق در حوزه ناهنجای‌های فرهنگی دانست که امروز در استان مازندران در مقایسه با سایر استانها بواسطه حضور گردشگران متاثر از فرهنگ بیگانه نمود بیشتری دارد و به عنوان ضدهنجار و ناهنجار به یک هنجار تبدیل شده است.

فرمانده سپاه کربلا تصریح کرد: این موضوع نیازمند این بود که هم پیشینه فقهی و مسائل مذهبی و ممنوعیت سگ گردانی را در منازل بیان کرده و هم به عنوان یک ضدهنجار معرفی کنیم و بتوانیم از طریق جوانان نخبه استان به نوعی در قالب پویانمایی به آحاد مردم نشان بدهیم.

سردار مسلمی شناسایی نخبگان تولید محتوا در فضای مجازی را یکی از اهداف برگزاری این رویداد دانست و بیان داشت: باید کمک کنیم هدفمند و با برنامه ریزی هوشمند به مصادیق ناهنجاری بپردازند؛ چرا که دشمن در تلاش است که بتواند از قشر فرهیخته ما به عنوان سرباز در تولید محتوا به نفع خود بهره بگیرد.

فرمانده سپاه کربلا گفت: باید با شناسایی نخبگان ارزشی دغدغه مند و جوان مومن انقلابی متناسب با زیست بوم استان طراحی محتوای متناسب با مسائل فرهنگی را داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها