مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوشهر:

شکست استکبار جهانی در دزدی دریایی مایه غرور ملت ایران شد

«دشتی» گفت: اکنون پاسداران و بسیجیان در همه جبهه‌های سخت و نرم حضور فعال و مستمری دارند که شکست استکبار جهانی در دزدی دریایی توسط نیروی دریایی سپاه مایه شوق، افتخار و غرور ملت ایران شد.
کد خبر: ۴۸۷۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۴ - 05November 2021

شکست استکبار جهانی در دزدی دریایی مایه غرور ملت ایران شدبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «حسین دشتی» امروز در مراسم اختتامیه سومین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان بوشهر ابعاد مختلف جهاد را مورد اشاره کرد و به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی برای جهاد تبیین جوانان پرداخت و اظهار داشت: جهاد تبیین کمتر از جهاد سخت نظامی و حضور در میدان‌های جنگ نیست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه در واقعه عاشورا 2 جهاد حسینی و زینبی رقم خورد، گفت: در جهاد تبیین و زینبی گاهی فرمانده و افسران قرارگاه آن زنان هستند که در حادثه عاشورا این مهم محقق شد.

امام جمعه موقت بوشهر ضرورت توجه به جهاد تبیین را بیش از دیگر جهاد و جنگ‌ها دانست و تصریح کرد: اکنون پاسداران و بسیجیان در همه جبهه‌های سخت و نرم حضور فعال و مستمری دارند که شکست استکبار جهانی در دزدی دریایی توسط نیروی دریایی سپاه مایه شوق، افتخار و غرور ملت ایران شد.

وی با استناد به روایتی از امام حسن عسکری (ع) در تفاوت مجاهدان جنگ سخت و جهاد تبیین خاطرنشان کرد: دشمن برای تأثیرگذاری بر افکار عمومی از طریق جنگ نرم و فضای مجازی وارد صحنه و افکار آحاد جامعه به‌ویژه جوانان و نوجوانان شده تا از این طریق با نفوذ به مرزهای فکری و اعتقادی اهداف خود را محقق کند.

دشتی، مرزداران اعتقادی و فکری در جلوگیری از نفوذ دشمن به تفکرات مردم به‌عنوان جهاد تبیین رسالت و وظیفه همگانی دانست و بیان کرد: دشمنان از طریق فضای مجازی مشکلات روحی، اخلاقی، بی اعتقادی دینی و فساد اخلاقی در جامعه رواج می‌دهند که در این راستا جهاد تبیین باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

امام جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه جهاد تبیین خنثی‌کننده حرکت و توطئه دشمن است تصریح کرد: در این راستا هنرمندان تولید محتوای دیجیتال به‌عنوان افسران جنگ نرم و فضای مجازی در مقابله با اهداف و ترفند دشمنان هستند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر مدیریت افکار جامعه به‌ویژه جوانان و نوجوانان را از اهداف دشمن در تولید برنامه در فضای مجازی دانست و تصریح کرد: تغییر در فرهنگ و اعتقاد مردم و هدایت تفکر جامعه به سمت اهداف تعیین شده از مهمترین برنامه دشمنان در جنگ نرم و فضای مجازی است.

وی با  اشاره به اینکه دشمن در 2 جبهه فکری و روحی بر روی افکار عمومی از جمله جوانان و نوجوانان تأثیرگذار است خاطر نشان کرد: عالمان، استادان، افراد خاص از نفوذ دشمن بر افکار آنان در امان نیستند که باید جهاد تبیین مورد توجه ویژه قرار دهند.

امام‌جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه فضای مجازی دشمن گاهی قتلگاه جوانان پاک و علما می‌شود، گفت: دشمنان با رواج اندیشه‌های انحرافی و دیدگاه‌های متفاوت اهداف خود را دنبال و محقق می‌کنند و مشکلات روحی، روانی، فساد اخلاقی آلوده شدن به گناه فراهم می‌شود.

دشتی، تغییر دیدگاه‌ها و تفکرات را از اهداف دشمن در تولید محصولات فرهنگی و هنری در فضای مجازی دانست و گفت: اکنون فضای مجازی وارد منزل و افکار همه آحاد جامعه شده و در این راستا وظیفه و مأموریت سنگینی بر‌عهده و دوش افسران جبهه جهاد فرهنگی در عرصه فضای مجازی در تولید محتوا دیجیتال قرار دارد. افسران میدان جهاد در فضای مجازی باید از همه ظرفیت‌‌ها در این عرصه استفاده کنند و مورد حمایت ویژه قرار بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار