چمران:

«سپاه» نیرو‌های آمریکایی را مجبور به تسلیم کرد/ دشمنان در مقابل ملت ایران توان مقاومت ندارند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه سپاه پاسداران نیرو‌های آمریکایی را مجبور به تسلیم کرد، گفت: دشمنان باید بدانند در مقابل ملت آماده ایران توان مقاومت ندارند.
کد خبر: ۴۸۷۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱ - 07November 2021

سپاه پاسداران نیرو‌های آمریکایی را مجبور به تسلیم کرد/ دشمنان باید بدانند در مقابل ملت آماده ایران توان مقاومت ندارندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (یکشنبه) در بیست و یکمین جلسه این شورا با اشاره به تقابل نیرو‌های دریایی سپاه و آمریکا در دریای عمان و سرقت نفت ایران از سوی یک نفتکش بیگانه، اظهار داشت: آمریکایی‌ها در مقابل حملات سپاه پاسداران مجبور به تسلیم شدند و سپاه توانست نفتکش را با نفت سرقت شده به بندر عباس انتقال دهد.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عملیاتی حساب شده و شجاعانه در دریای عمان توانست به این موفقیت برسد.

چمران خاطرنشان کرد: این نفتکش در سوم آبان در بندرعباس لنگر انداخت و این پیروزی را به ملت ایران و سپاه پاسداران تبریک عرض می‌کنم.

رئیس شورای اسلامی پایتخت با مقایسه عملیات شجاعانه سپاه در دریای عمان با سال‌های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و روز‌هایی که حکومت ایران دست‌نشانده آمریکا در منطقه بود، گفت: باید از این موفقیت درس عبرت بگیریم و دشمنانمان بیاموزند در مقابل ملت آماده ما توان و یارای مقابله ندارند و تمامی این موفقیت‌ها به دلیل حمایت‌های ملت ایران است.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها