مادر شهیدان محمدزاده در آمل به فرزندان شهیدش پیوست

مادر شهیدان بهرام و مهدی محمدزاده صبح امروز سه‌شنبه 2 تیر 94 بر اثر کهولت سن در بیمارستان امام رضا(ع) آمل به فرزندان شهیدش پیوست.
کد خبر: ۴۸۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۸ - 23June 2015

مادر شهیدان محمدزاده در آمل به فرزندان شهیدش پیوست

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، حاجیه خانم منیره حبیبی شاهان دشتی مادر دو شهید بزرگوار بهرام و مهدی محمدزاده ساعت 5 صبح امروز سه شنبه  2 تیر 94 بر اثر کهولت سن در بیمارستان امام رضا(ع) آمل دار فانی را وداع گفت.

شهید بهرام و مهدی محمدزاده

پیکر مطهر این مادر بزرگوار ساعت 16 بعد از ظهر امروز از مقابل منزل شهیدان محمدزاده واقع در نیاکی محله آمل تشییع و سپس در گلزار شهدای امام زاده ابراهیم(ع) آمل در جوار فرزندان شهیدش خاکسپاری شد.

حاجیه خانم منیره حبیبی شاهان دشتی متولد 1321 و از منسوبین بیت آیت الله جوادی آملی است که دو خواهر زاده اش نیز به نام های شهید یوسف قناعت و علی فرد کاردل در هشت سال دفاع مقدس به شهادت رسیدند.

شهیدان بهرام و مهدی محمدزاده

یادآور می شود شهید بهرام محمدزاده در سن 16 سالگی و مهدی محمدزاده در سن 13 سالگی همزمان با هم در تاریخ سوم اسفند سال 1362 درمنطقه عملیاتی دهلران در عملیات والفجر 6 به شهادت رسیدند. آیت الله شهید شاه آبادی در مراسم شهیدان محمدزاده در هفت تپه مقر لشکر 25 کربلا در سخنانی  از دو برادر شهید بهرام و مهدی محمدزاده به عنوان طفلان مسلم یاد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار