برگزاری آیین رونمایی از کتاب «پرسه در حوالی فلسفه» در کافه کتاب فلسفه

آیین رونمایی از کتاب «پرسه در حوالی فلسفه» تازه‌ترین اثر «فرشید قلی‌پور» در محل کافه کتاب فلسفه برگزار شد.
کد خبر: ۴۸۷۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶ - 06November 2021

برگزاری آیین رونمایی از کتاب «پرسه در حوالی فلسفه» در کافه کتاب فلسفهبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، آیین رونمایی از کتاب «پرسه در حوالی فلسفه» تازه‌ترین اثر «فرشید قلی‌پور» در محل کافه کتاب فلسفه برگزار شد.

کتاب «پرسه در حوالی فلسفه» که توسط نشر «بوکا» به چاپ رسیده است در برگیرنده‌ی مروری بر زندگی فیلسوفان بزرگ و مطرح کردن مباحثی است که در فلسفه اهمیت بالایی دارند.

فرشید قلی‌پور، نویسنده‌ی این اثر با اشاره به بی‌مرز و حصر بودن جهان اندیشه خاطرنشان کرد: همواره باید ذهن خود را انبساط دهیم تا بتوانیم گنجایش آن را افزایش بدهیم.

وی افزود: من در این کتاب کوشیده‌ام تا هم نگاهی به تاریخ فلسفه داشته باشم و هم موضوعاتی که به لحاظ فلسفی محل مباحثه و گفتگو هستند را مورد تحلیل قرار دهم.

قلی‌پور با اشاره به فصل پایانی کتاب که به بررسی جایگاه تئاتر و سینما از نگاه فلسفه می‌پردازد، گفت: در این فصل از کتاب کوشیده‌ام هر دوی این هنر‌ها را از دریچه‌ی فلسفه مورد مطالعه قرار دهد.

در ادامه مراسم رونمایی، دکتر «احمد رمضانی»، مدیر نشر بوکا با اشاره به چاپ کتاب حاضر، گفت: اندیشیدن و ترویج اندیشه‌ورزی یکی از مواردی است که در نشر بوکا به آن اهتمام می‌ورزیم و کتاب پرسه در حوالی فلسفه از جمله آثار تألیفی مورد حمایت بوکاست که به بازار کتاب عرضه شده است.

در پایان مراسم تنی چند از حاضرین پرسش‌هایی را در خصوص کتاب «پرسه در حوالی فلسفه» مطرح و نویسنده (فرشید قلی‌پور) به آن‌ها پاسخ داد.

انتهای پیام/120

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار