رئیس شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران خبر داد؛

الحاق ۱۱۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی

چمران از الحاق ۱۱۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد و گفت: اگر بتوانیم مترو را تقویت کنیم می‌توانیم امیدوار باشیم که کمی ترافیک کاسته شود.
کد خبر: ۴۸۷۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱ - 07November 2021

الحاق ۱۱۰ اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومیبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (یکشنبه) پیش از آغاز بیست و یکمین جلسه شورای شهر، در جمع خبرنگاران درباره ورود دو رام قطار از تهران به قم، اظهار داشت: در این خصوص خبر صحیحی ندارم.

وی با بیان اینکه امروز هم فرصت نشد تا در این خصوص از شهردار تهران سوال کنیم، گفت: باید مقدمات این کار فراهم و سپس این اتفاق بیفتد. از لحاظ قانونی باید یکسری اجازه‌ها برای چنین کاری دریافت شود.

چمران درباره جلسه امروز اعضای شورای شهر با شهردار تهران نیز گفت: در ارتباط با مسائل چند روز پیش و تلاش‌های شهرداری در رفع آبگرفتگی صحبت شد و ایشان توضیحاتی دادند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: از شهرداری خواسته شده تا در جلسه صحن علنی امروز نیز در این خصوص توضیح دهند.

چمران درباره وضعیت ترافیک تهران گفت: متاسفانه ترافیک هست و برای رفع آن تلاش‌هایی انجام می‌دهیم.

وی عنوان کرد: فردا ۱۱۰ دستگاه اتوبوس وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می‌شود و اگر بتوانیم مترو را تقویت کنیم می‌توانیم امیدوار باشیم که کمی ترافیک کاسته شود.

رئیس شورای شهر تهران همچنین درباره تلاش دولت برای کمک به حمل و نقل عمومی، عنوان کرد: دولت تصمیم به کمک دارد، اما شرایط مالی مناسبی ندارد.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار