رئیس شورای اسلامی شهر تهران:

باید برای تحقیق و پژوهش جایگاه ویژه‌ای قائل باشیم/ بودجه ۱۴۰۰ در حوزه حمل و نقل هنوز عملیاتی نشده است

چمران با تاکید بر اینکه باید برای تحقیق و پژوهش جایگاه ویژه‌ای قائل باشیم، گفت: بودجه ۱۴۰۰ در حوزه حمل و نقل هنوز عملیاتی نشده است.
کد خبر: ۴۹۴۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵ - 14December 2021

باید برای تحقیق و پژوهش جایگاه ویژه‌ای قائل باشیم/ بودجه ۱۴۰۰ در حوزه حمل و نقل هنوز عملیاتی نشده استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (سه‌شنبه) در چهلمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به روز (۲۵ آذر) روز تحقیق و پژوهش، اظهار داشت: مبنا و آغاز هر کار و برنامه‌ای تحقیق و پژوهش است که بسیار مهم است و باید در کشور ما عملیاتی شود و برای تحقیق و پژوهش جایگاه ویژه‌ای قائل باشیم.

وی با اشاره به بودجه کشور‌های پیشرفته گفت: بیشترین بودجه در این کشور‌ها به حوزه تحقیق و پژوهش اختصاص دارد.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان افزود: خوشبختانه امروز این شرکت‌ها فعالیت‌های خوبی دارند و نتیجه آن را در حوزه‌های مختلف می‌بینیم.

چمران با با گرامیداشت (۲۶ آذر) روز حمل و نقل عمومی خاطرنشان کرد: امروز در حمل و نقل ریلی و جاده‌ای نه‌ تنها در شهر تهران بلکه در شهر‌های دیگر دچار مشکل حمل و نقل هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: بودجه سال ۱۴۰۰ در حوزه حمل و نقل تاکنون عملیاتی نشده است و امیدواریم این بودجه در سال ۱۴۰۱ افزایش پیدا کند.

چمران گفت: الحاق ۱۶۵ اتوبوس در قیاس با بیش از دو هزار اتوبوسی که از شبکه حمل و نقل خارج شده ناچیز است.

وی گفت: امروز وضع حمل و نقل عمومی شهر تهران معیوب است و این سرچشمه آلودگی هوا است.

چمران افزود: باید کار علمی در حوزه ترافیک و آلودگی هوا صورت گیرد و پس از آن این موضوع را عملیاتی کنیم؛ شورا و شهرداری تهران آماده هستند برنامه‌های این حوزه را عملیاتی کنند.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار