رئیس شورای شهر تهران:

حماسه «۹ دی» خودجوش و مردمی برگزار شد/ انقلاب اسلامی پدیده‌ای بی‌نظیر در منطقه و جهان است

چمران با بیان اینکه حماسه ۹ دی کاملا خودجوش و مردمی برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی پدیده‌ای بی‌نظیر در منطقه و جهان است.
کد خبر: ۴۹۷۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷ - 28December 2021

چمرانبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفا‌ع‌پرس، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (سه‌شنبه) در سی و چهارمین جلسه شورا با اشاره به اینکه زلزله موضوع جدی و حساس برای شهر و کشور ما است، اظهار داشت: باید همواره به موضوع ایمنی توجه شود و با پیشگیری و مقاوم سازی و ساختن ساختمان‌ها طبق استاندارد از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به سالروز تشکیل نهصت سوادآموزی گفت: سازمان نهضت سوادآموزی به فرمان امام تشکیل شد و توانسته در این حوزه به خوبی عمل کند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه کشور ما دارای فرهنگی غنی است، افزود: امروز باید تلاش کنیم دانش‌آموزی به دلیل فقر از تحصیل باز نماند.

چمران با گرامیداشت حماسه ۹ دی خاطرنشان کرد: این روز در تاریخ ما ماندگار و قراموش نشدنی است. بعد از فتنه ۸۸ و مسائل و پیامد‌های نامناسب و به ویژه بعد حوادثی که در روز عاشورا رخ داد و به مقدسات ما توهین شد مردم به صورت خودجوش به پا خواستند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: فتنه ۸۸ با ادعا‌هایی پوچ و غیر منطقی کشور را دچار بحران کرد؛ حضور مردم در روز ۹ دی سال ۸۸ نشان داد که همواره پای انقلاب اسلامی و ولایت هستند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی پدیده‌ای بی نظیر در منطقه و جهان است، خاطرنشان کرد: عده‌ای از دامان انقلاب اسلامی بهره‌های نامناسبی چیدند و واقعیت‌ها را به مردم نشان ندادند.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها