رئیس شورای اسلامی شهر تهران:

«۱۲بهمن» روزی سرنوشت‌ساز برای ملت اسلامی شد/ امام (ره) با تمامی تهدیدات با شجاعت و قدرت وارد کشور شدند

چمران با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ورود امام خمینی (ره) به کشور، گفت: «۱۲ بهمن» روزی سرنوشت‌ساز برای ملت و امت اسلامی شد.
کد خبر: ۵۰۳۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱ - 01February 2022

//به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مهدی چمران» رئیس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (سه‌شنبه) در چهل و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ورود امام خمینی (ره) به کشور، اظهار داشت: «۱۲بهمن» روزی است که برای ملت، امت اسلامی و مستضعفین جهان سرنوشت ساز و فراموش نشدنی شد.

وی ادامه داد: استقبالی فراموش نشدنی از حضرت امام صورت گرفت؛ امامی که ۱۲ سال تبعید بود و با نوار کاست با ملت خودش سخن می‌گفت.

چمران گفت: رژیم طاغوت از مراسمی که پخش مستقیم می‌شد جلوگیری کردند و گروه سرود «خمینی‌ ای امام» که از مدرسه علوی بودند علی رغم اینکه بلندگو‌ها را قطع کردند سرود خود را خواندند و قاری قرآن را به دلیل قطعی بلندگو‌ها به کنار امام بردند و پس از قرائت قرآن اشک‌های امام جاری شد.

وی افزود: ۱۲ بهمن روز فراموش نشدنی برای ملت ماست و باید قدر این حوادث را بدانیم و به سادگی از کنار آن نگذریم و فریب دشمنان انقلاب را نخوریم.

چمران گفت: امام راحل علی‌رغم تمامی خطراتی که ایشان را تهدید می‌کرد با کمال شجاعت و قدرت وارد کشور شدند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: امیدوایم همه ما توان این را داشته باشیم که بتوانیم به خوبی از این انقلاب که فراز و نشیب‌های زیادی را طی کرده حفاظت کنیم.

چمران ضمن تسلیت درگذشت آیت‌الله صافی گلپایگانی گفت: ان‌شاالله خداوند ایشان را در جایگاه برین قرار دهند؛ ایشان عمرشان را برای هدایت و راهنمایی مردم قرار دادند.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار