چمران:

«غزه» با ایدئولوژی اسلامی پیروز می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به سوق یافتن مبارزات غزه به سمت ایدئولوژی اسلامی، از قریب‌الوقوع بودن پیروز شدن این مبارزات در مقابل اسرائیل غاصب خبر داد.
کد خبر: ۵۰۱۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵ - 18January 2022

حکم شهادت آتش نشانان حادثه پلاسکو هنوز تایید نشده استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «مهدی چمران» رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر با اشاره به روز (۲۹ دی) که در تقویم روز غزه نامگذاری شده است، اظهار داشت: این روز به عنوان یادآوری مبارزات مردم دلیر و پیگیر غزه به این اسم نامیده شده و حمایت‌های جهانی را از مردم غزه می‌طلبد.

وی با بیان اینکه وسعت غزه از تهران هم بیشتر نیست، اما در مقابل اسرائیل و قدرت، جنایات و نیروی نظامی با قدرت و شدت ایستاده است. گفت: آن‌ها با کمترین امکانات توانسته‌اند در مقابل اسرائیل چندین بار بایستند و موفق شوند، چون خط شهادت به اینجا می‌رسد.

چمران گفت: مردم فلسطین با ایدئولوژی اسلامی در مقابل اسرائیل ایستاده‌اند و دارند حقشان را می‌گیرند و امیدواریم به پیروزی نهایی برسند.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به سالروز حادثه ساختمان پلاسکو، اظهار داشت: این اتفاق یک موضوع تأسف‌برانگیز برای همه بود و متأسفانه هنوز بحث تأیید شهادت و مسائلی که باید در حق آتش‌نشانان این حادثه ادا می‌شد، انجام نشده است.

وی تاکید کرد: امیدواریم با تلاش شهردار تهران این موضوع حل شود.

رئیس شورای شهر تهران اظهار داشت: ما شاهد تلاش آتش نشانان و مدیریت شهری از جمله قالیباف در این حادثه بودیم و امیدوارم با کمک وزارت کار و قوه قضائیه از این حوادث جلوگیری کنیم.

چمران گفت: متأسفانه در تهران از این جهت شرایط خوبی نداریم و ساختمان‌های پر خطر زیادی در پایتخت داریم. به همین دلیل درخواست تشکیل جلسه با دادستانی را داریم تا پیش از وقوع حادثه یک فکر اساسی برای این موضوعات بشود.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار