رئیس شورای اسلامی شهر تهران:

راه شهدا حذف شدنی نیست/ ترامپ در جامعه جهانی به عنوان یک تروریست شناخته می‌شود

چمران با بیان اینکه راه شهدا حذف شدنی نیست، گفت: دشمن با ترور شهید سلیمانی فکر می‌کرد می‌تواند راه او را متوقف کند، اما چنین نشد و خودشان حذف شدند.
کد خبر: ۴۹۸۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱ - 04January 2022

راه شهدا حذف شدنی نیست/ دشمن با ترور شهید سلیمانی فکر می‌کردند می‌توانند راه او را متوقف کنندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در سی و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران که صبح امروز (سه‌شنبه) برگزار شد، با اشاره به اینکه مردم با حضور چشمگیر در برنامه‌های سالگرد شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی نشان دادند به شخصیت خالص و کسانی‌ که برای کشور تلاش می‌کنند، ارزشی فوق‌العاده قائل هستند، اظهار داشت: این میزان عشق و علاقه گویای این مطلب است که مسیر این شهید که همان مسیر امام حسین (ع) است، اینگونه باید طی شود.

وی با تاکید بر اینکه دشمن فکر کرد با حذف فیزیکی شهید سلیمانی، می‌تواند قاسم سلیمانی را حذف کند، اما چنین نشد و خودشان حذف شدند، گفت: هم ترامپ و هم کسانی که در شهادت سردار دل‌ها دخالت داشتند، حذف شدند و در جامعه جهانی، به عنوان تروریست مطرح بوده و خواهند بود.

چمران با بیان اینکه راه شهدا حذف شدنی نیست، تاکید کرد: یزید و یزیدیان نیز در این زمینه خیلی تلاش کردند تا مکتب امام حسین را حذف کنند، اما نه تنها امام حسین حذف نشد، بلکه مکتب اسلام را با شهادت خود زنده نگه داشت.

وی با تاکید بر اینکه باید کار کردن برای مردم را از شهید سلیمانی بیاموزیم، ابراز امیدواری کرد که در عمل راه این شهید طی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران همچنین با اشاره به ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: مبارزه ایشان در راه ولایت باعث استقرار اسلام شد.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار