شهید مهرابی: بهتر است انسان در راه مکتب و هدفش کشته شود

شهید صفیاد مهرابى در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است «انسان یک روز به دنیا مى‌آید و تنها کردار‌ها و اعمالش بر جاى خواهد ماند، چه‌بهتر انسان در راه مکتب و هدفش کشته شود.»
کد خبر: ۴۸۷۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹ - 07November 2021

شهید مهرابی: بهتر است انسان در راه مکتب و هدفش کشته شود

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‌نامه شهید صفیاد مهرابی  

«بسم رب الشهداء

اشهد ان لا اله الا الله وحده لا شریک له و اشهد ان محمد عبده و رسوله

شکر خدا که توفیق یافتم در راه مبارزه حق علیه باطل شرکت کنم و آنچه را که دارم در طبق اخلاص نهاده تقدیم ایزد منان کنم و آنچه حسین و یارانش و تمام رزمندگان سپاه اسلام پروانه‌وار دور آن مى‌گشتند من هم آن را بازیابم یعنى شهادت.

انسان یک روز به دنیا مى‌آید و تنها کردار‌ها و اعمالش بر جاى خواهد ماند، چه‌بهتر انسان در راه مکتب و هدفش کشته شود؛ از مرگ من نگران نباشید، زیرا نزد خداى متعال زنده هستم و روزى مى‌گیرم و فقط جسمم از میان شما رفته است، تا آخرین قطره خون مى‌جنگم به امید پیروزى رزمندگان اسلام بر کفر جهانى.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار