در «نشست تخصصی معاونین حقوقی و امور مجلس و اعضای شورای حقوقی بنیاد شهید» مطرح شد؛

ضروت تبدیل بنیاد شهید از سازمانی «خدمات‌محور» به سازمانی «حقوقی، راهبری و کاربردی»

ایزدی در همایش مدیران کل بنیاد شهید با اشاره به دستور قاضی‌زاده هاشمی بر ضرورت تبدیل بنیاد شهید از سازمانی خدمات‌محور به سازمانی حقوقی، راهبری و کاربردی تاکید کرد.
کد خبر: ۴۸۸۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰ - 09November 2021

تدوین منشور حقوقی برای کارکنان و مدیران بنیاد شهیدبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس ـ حسین ثالثی؛ «مهدی ایزدی» معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست تخصصی معاونین حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران و اعضای شورای حقوقی بنیاد شهید و امور ایثارگران که به‌صورت وبینار برگزار شد، با اشاره به مسئولیت‌های این معاونت اظهار داشت: امیدواریم با انجام صحیح مسئولیت‌ها در امور حقوقی و قانونی برای خدمت به جامعه ایثارگری به خوبی انجام وظیفه کنیم. دکتر قاضی‌زاده به دلیل سابقه خدمت در مجلس شورای اسلامی بر امور حقوقی و قانونی اشراف کامل دارد و در همایش مدیران کل بنیاد تأکید کرد که بنیاد باید از سازمان خدمات‌محور به سازمان حقوقی، راهبری و کاربردی تبدیل شود و هر عملی در بنیاد باید مبنای قانونی و رویکرد حقوقی داشته باشد.

ایزدی با اشاره به فعالیت و خدمات دو اداره کل این معاونت در حوزه‌های امور حقوقی و معاضدت قضایی و امور مجلس و لوایح و استفاده از ظرفیت‌های آن‌ها تأکید کرد: باید هم‌افزایی بین معاونت حقوقی و امور مجلس با دیگر معاونت‌ها و سازمان‌های تابعه بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت بگیرد و این معاونت بر امور حقوقی سازمان‌های تابعه بنیاد نظارت داشته باشد.

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه سعی و تلاش این معاونت بر این بوده که از جامعه ایثارگری در امور حقوقی بنیاد استفاده شود خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت‌ها یک فرصت است و بستری را مهیا می‌کند که از حقوق مادی و معنوی کارکنان بنیاد شامل مسائل مالی و امور حقوقی کارکنان که وظیفه ما است حمایت شود تا مشکلی برای آن‌ها به وجود نیاید.

وی با اشاره به ارتباط بنیاد شهید و امور ایثارگران با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، گفت: لازم است که ملاقات‌ها و نشست‌هایی که با نمایندگان محترم مجلس انجام می‌شود، با نظارت معاونت حقوقی و امور مجلس باشد و این معاونت در جریان امور باشد تا ملاقات‌ها و نشست‌ها با هماهنگی‌های این معاونت برای مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران اثرگذار باشد.

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های معاونت حقوقی و امور مجلس برای بنیاد گفت: منشور حقوقی برای کارکنان و مدیران بنیاد تدوین شده است که مدیران و کارکنان بنیاد به وظایف و مسئولیت‌های حقوقی و قانونی خود آگاه باشند و از مشاوره حقوقی این معاونت در قرارداد‌ها استفاده شود.

در این نشست تخصصی نقطه نظرات، دیدگاه‌ها و پیشنهادات توسط معاونان حقوقی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان‌ها و مدیران حقوقی سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه مطرح شد و ایزدی معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران، علی‌محمد پورنجاتی مدیرکل امور حقوقی و معاضدت قضایی بنیاد و رضا رحیمی نسب مدیرکل امور مجلس و لوایح بنیاد به این سوالات پاسخ دادند.

انتهای پیام/ 361

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار