رئیس ستاد کل نیروهای مسلح:

شاخص‌های امنیتی سیستان و بلوچستان ارتقا یافته است

سرلشکر باقری گفت: شاخص‌های امنیتی سیستان و بلوچستان با بقیه کشور تفاوت چندانی ندارد و این نویدبخش فراهم شدن زمینه مناسب برای سرمایه‌گذاری صاحبان سرمایه است.
کد خبر: ۴۸۸۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹ - 09November 2021

سرلشکر باقری: شاخص‌های امنیتی سیستان و بلوچستان ارتقا یافته استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح امروز (سه‌شنبه) در حاشیه بازدید از کشفیات مواد مخدر در زاهدان اظهار داشت: اکنون سرمایه‌گذاران در این استان که دارای توانمندی ذاتی و ظرفیت‌های کارآمد و ارزشمند است می‌توانند با خیال راحت سرمایه‌گذاری کنند.

وی افزود: شاخص‌ها نشان از ارتقای امنیت در مرزهای سیستان و بلوچستان دارد که این مهم حاصل تلاش عزیزان مرزبان ما در نیروی انتظامی است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: مرزهای آبی و خاکی سیستان و بلوچستان وضعیت بهتری پیدا کرده و در بازدیدهای روز گذشته تا امروز صبح از مرزهای این استان به شکر خدا وضعیت نسبت به گذشته تحول مثبت چشمگیری داشته است.

سرلشکر باقری گفت: شرارت، ناامنی و قاچاق در مرزهای جنوب شرق کشور کاهش یافته که این مهم حاصل تلاش چشمگیر شبانه‌روزی مرزبانان عزیز ما در نیروی انتظامی و سپاه پاسداران است.

وی تصریح کرد: هم اشراف اطلاعاتی و هم اقدامات عملیاتی در مرزهای سیستان و بلوچستان به لطف خدا توسعه داشته و از جانب کشور همسایه (پاکستان) نیز اقدامات مناسبی در جهت ایجاد موانع مرزی، توسعه پاسگاه‌ها و ازدیاد نیروهای مدافع مرز انجام شده است.

سردار باقری ادامه داد: به لطف خدا همه این اقدامات کشور همسایه در هماهنگی کامل با مرزبانان جمهوری اسلامی ایران بوده که در مجموع باعث ارتقا امنیت و تبدیل این مرز به یک مرکز صلح و دوستی و امنیت پایدار شده و این مناسبت‌ها ادامه خواهد داشت.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: در موضوع امنیت مرز نیروی انتظامی نقش اساسی دارد و مرز، داخل ایران و پاکستان به همدیگر متصل‌اند و طبیعتا یک زنجیره به هم پیوسته در خلال همکاری مجموعه‌ها با هم شکل می‌گیرد.

سرلشکر باقری با اشاره به اینکه نیروی انتظامی هم در مرز و هم در داخل مسئولیت‌های اساسی بر عهده دارد، عنوان کرد: برای توسعه اشراف اطلاعات فنی چه تصویری و چه الکترونیکی کارهای ارزشمندی هم از جهت نصب دوربین‌های گوناگون، پروازهای پهپادی و فعالیت‌های الکترونیکی در مرزها انجام شده که روز به روز در حال توسعه بوده و قطعا امنیت کامل مناسب‌تری را فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها