نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

ایران به یک کشور کنشگر تبدیل شده است/ اسیر برجام و تحریم‌ها نمی‌مانیم

سروری با بیان اینکه شکست نیروهای آمریکایی در دریای عمان اتفاق بزرگی بود، گفت: امروز ایران به یک کشور کنشگر تبدیل شده‌ است.
کد خبر: ۴۸۸۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۵:۱۹ - 10November 2021

امروز ایران از یک کشور منفعل به یک کشور کنشگر تبدیل است/ اسیر برجام و تحریم‌ها نمی‌مانیم و با اقتدار راه خودمان را ادامه می‌دهیمپرویز سروری نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به برخی واکنش‌ها در داخل کشور به درگیری نیروهای سپاه پاسداران با نیروهای آمریکایی در دریای عمان اظهار داشت: برخی‌ها در داخل کشور پس از  این درگیری و بازپس‌گیری نفت دزدی شده در پیام‌هایی اعلام کردند که این موضوع، چه سودی برای بهبود معیشت مردم دارد!

وی ادامه داد: زمانی که ما داری اقتدار باشیم، دشمن پی خواهد برد که نمی‌تواند به ما فشار بیاورد و خواسته‌ی خود را به ما تحمیل کند و مجبور خواهد شد که به حقوق ما تمکین کند.

سروری با بیان اینکه شکست نیروهای آمریکایی در دریای عمان اتفاق بزرگی بود، گفت: امروز ایران از یک کشور منفعل به یک کشور کنشگر تبدیل شده‌ است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: امروز وقتی به راس قله برخورد می‌کنیم و آن را شکست می‌‌دهیم، دامنه‌ها تکلیف خودشان را می‌دانند.

وی خاطرنشان کردد: وقتی در مقابله آمریکایی که با چند ناوهواپیمابر در منطقه حضور دارد، بتوانی کشتی‌ای که تحت حمایت آن‌ها بوده را در اختیار بگیری و حق ملت ایران را بازپس‌گیری کنی به دنیا اعلام می‌کنیم که حق ملت ایران محفوظ است.

سروری گفت: دشمنان بدانند که جمهوری اسلامی مقتدر است و ایران شش ماه قبل نیست و در مقابل زیاده‌خواهی دشمنان ایستاده و ما اسیر برجام و تحریم‌ها نمی‌مانیم و با اقتدار راه خودمان را ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار