نائب رئیس شورای اسلامی تهران در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

ترور شهید «فخری‌زاده» نشان داد دشمنان از حقوق بشر و تروریسم استفاده ابزاری می‌کنند

سروری با بیان اینکه دشمنان جایی که منافعشان به خطر بیفتد حقوق بشر را نقض می‌کنند، گفت: ترور شهید فخری‌زاده نشان داد دشمنان از حقوق بشر و تروریسم استفاده ابزاری می‌کنند.
کد خبر: ۴۹۱۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶ - 28November 2021

ترور شهید فخری‌زاده نشان داد دشمنان از حقوق بشر و تروریسم استفاده ابزاری می‌کنندپرویز سروری نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به اولین سالگرد شهید محسن فخری‌زاده، اظهار داشت: دشمن در مقابل حرکت طوفانی کشورمان شوکه شده است، آنها تلاش دارند شخصیت‌هایی که با اخلاص، ایثار و تلاش به قله‌های علمی دنیا رسیدند و توانستند تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کنند ترور کنند.

وی با اشاره به اینکه شهدای هسته‌ای با فعالیت‌هایی که داشتند دست ما را در مذاکرات باز کردند، گفت: دشمن تلاش دارد در حوزه‌های مختلف کشور ما را در عقب ماندگی قرار دهد.

نائب رئیس شورای شهر تهران گفت: ترور شهید فخری زاده نشان داد که دشمنان نه به دنبال حقوق بشر هستند و نه مبارزه با تروریست و هر کجا منافع خود را در خطر ببینند از ترور استفاده می‌کنند و از حقوق بشر و مبارزه با تروریسم استفاده ابزاری می‌کنند.

وی گفت: وجود شهید فخری زاده نشان داد کشور ما استعداد‌های بزرگی دارد؛ شهادت این انسان بزرگوار بسیار سخت بود، اما شهید فخری‌زاده دانشمندانی تربیت کرد که راه او را ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار