نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

آمریکا به خوبی درک کرده با زورگویی نباید با ملت ایران سخن بگوید/ نتیجه مقاومت ملت ایران انفعال آمریکا است

سروری با بیان اینکه آمریکا به خوبی درک کرده با زورگویی نباید با ملت ایران سخن بگوید، گفت: به کسانی که به دنبال تسلیم در برابر آمریکا بودند می‌گویم امروز نتیجه مقاومت این است که آمریکایی‌ها مجبور هستند از موضع انفعال صحبت کنند.
کد خبر: ۴۸۷۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۵:۱۵ - 06November 2021

آمریکا دیگر با گفتار درمانی نمی‌تواند به ملت ایران خسارت بزند/ نتیجه مقاومت ملت ایران انفعال آمریکا استپرویز سروری نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به اینکه برخی‌ها بر این باور بودند که با تسلیم شدن در برابر خواسته‌های آمریکا می‌توان به نتیجه رسید، اظهار داشت: به کسانی که به دنبال تسلیم در برابر آمریکا بودند می‌گویم امروز نتیجه مقاومت این است که آمریکایی‌ها مجبور هستند از موضع انفعال صحبت کنند.

وی درباره سخنان جو بایدن در نشست سران گروه ۲۰ و اینکه با دیپلماسی می‌توان موضوع برجام را حل کرد، گفت: امروز آمریکایی‌ها حاضر هستند بدون پیش شرط وارد مذاکرات شوند و این جمهوری اسلامی ایران است که قبول نمی‌کند و تاکید دارد آمریکا باید به تعهدات گذشته خود عمل کند و خسارت‌هایی که به ایران وارد کرده بپردازد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه آمریکا به خوبی درک کرده با زورگویی نباید با ملت ایران سخن بگوید، افزود: روند مذاکرات به دلیل اینکه آمریکایی‌ها و اروپایی متوجه شدند با یک دولت مقتدر و مردمی روبرو است و از حقوق ملت ایران هیچ‌گاه کوتاه نخواهد آمد مثبت خواهد بود.

سروری خاطرنشان کرد: آمریکا هیچگاه صادق نبوده و نمی‌توانیم به صحبت‌هایی که می‌کنند اعتماد داشته باشیم؛ امروز باید همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند در عمل راستی آزمایی کنیم.

وی اظهار داشت: موضوع راستی آزمایی بسیار مهم است و آمریکایی‌ها دیگر نمی‌توانند با گفتار درمانی به ملت ایران خسارت وارد کنند؛ عمل آمریکا به تعهدات در برجام می‌تواند راستی آزمایی باشد و ما منتظریم علاوه بر سخنرانی در عمل هم اقدامات آمریکا را مشاهده کنیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار