نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با دفاع پرس:

برای حل معضلات اقتصادی کشور باید نگاه بسیجی داشته باشیم/ فرهنگ و تفکر بسیجی الگویی برای جبهه مقاومت است

سروری گفت: فرهنگ و تفکر بسیجی امروز برای حزب‌الله، انصارالله، حشدالشعبی و... یک الگو است و هر کجا فرهنگ بسیجی ساری و جاری شد گره‌ها باز شده است.
کد خبر: ۴۹۰۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۵:۰۲ - 23November 2021

برای حل معضلات اقتصادی کشور باید نگاه بسیجی باید داشته باشیم/ فرهنگ و تفکر بسیجی الگویی برای جبهه مقاومت استپرویز سروری نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به اینکه ما معتقدیم کلید برون‌رفت از مشکلات کشور نگاه، رویکرد و فرهنگ بسیجی است، اظهار داشت: ما فرهنگ بسیجی را یک شعار نمی‌دانیم و معتقدیم که یک مدل حیات‌بخش در دنیا و کشور بوده است.

وی ادامه داد: امروز اگر شما می‌بینید که مقاومت در دنیا جلوه‌گری می‌کند و ارتش‌های بزرگ دنیا را به زمین کشیده به واسطه نگاه جهادی و بسیجی بوده است که در کشورهای مقاومت به وجود آمده است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: فرهنگ و تفکر بسیجی امروز برای حزب‌الله، انصارالله، حشدالشعبی و... یک الگو است و هر کجا فرهنگ بسیجی ساری و جاری شد گره‌ها باز شده است.

سروری افزود: ما برای حل معضلات اقتصادی کشور باید نگاه بسیجی داشته باشیم؛ یکی از دلایلی که موضوع حقوق‌های نجومی، فساد و رانت مطرح می‌شود به دلیل فقدان نگاه بسیجی است.

وی خاطرنشان کرد: بسیجی از خودش خرج می‌کند برای جامعه و فاسدین از جامعه می‌گیرند برای استفاده شخصی و به همین دلیل ما امروز راهی جزء نگاه بسیجی به مشکلات نداریم.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران درخصوص به‌کارگیری فرهنگ بسیجی برای حل مشکلات تهران اظهار داشت: امروز ما شهرداری داریم که الگوی تمام نمای تفکر بسیجی و جهادی است و اساساً با این کلید قراره کوچه‌های بن‌بست شهر رو باز کند؛ سابقه آقای زاکانی و اعضای شورای شهر نشان می‌دهد نگاه آن‌ها نگاهی بسیجی برای حل معضلات شهر تهران است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار