سردار سلیمانی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

حمایت بسیج از تولیدات فرهنگی انقلابی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج بر اساس رسالت خود از مجموعه‌های مردم‌نهاد و انقلابی که در حوزه تولیدات فرهنگی فعال هستند، پشتیبانی خواهد کرد.
کد خبر: ۴۸۸۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۲ - 13November 2021

حمایت بسیج از تولیدات فرهنگی انقلابیسردار سرتیپ «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره حمایت این سازمان از فعالیت‌های هنری، اظهار داشت: امروز با توجه به اینکه یکی از نیاز‌های جوانان و نوجوانان نیاز فرهنگی است در این رابطه می‌توانیم فهرست بلندی از این نیاز جوانان و نوجوانان در زمینه فرهنگی را تهیه کنیم؛ یکی از این موضوعات، علاقه آن‌ها به انجام بازی‌های رایانه‌ای است که در سال‌های اخیر جوانان به‌ویژه نوجوانان اقبال بسیار زیادی از خود به این‌گونه بازی‌ها نشان دادند.

وی افزود: بخشی از این بازی‌ها چون از سوی فرهنگ بیگانه تولید می‌شده آثار سوء و غیرمطلوبی بر جوان و نوجوان ایرانی داشته است؛ لذا در سال‌های اخیر تولیدکنندگان داخلی اینگونه بازی‌ها، با بهره‌گیری از هنرمندان خلّاقی که در این عرصه فعال شدند، بازی‌های رایانه‌ای بومی را در حد قابل قبولی تولید کردند.

سردار سلیمانی ادامه داد: البته بعضی از مجموعه‌های بسیجی، خلّاق، هنرمند و نوآور کشور هم در این حوزه فعال شدند و طی سال‌های گذشته توانستند کار‌های خوبی مثل بازی رایانه‌ای «سفیر عشق» را که یک بازی در تراز بالا و فاخر است به بازار عرضه کنند.

وی اضافه کرد: این مسیری است که ملت‌هایی که توانایی و ظرفیت‌های بالای فرهنگی دارند، طی می‌کنند؛ زیرا هنرمندان آن‌ها و خالقان آثار فرهنگی این ملت‌ها حجم بیشتری از تولیدات فرهنگی را عرضه می‌کنند؛ مانند ملت ایران که جزو برجسته‌ترین ملت‌ها در موضوعات فرهنگی محسوب می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین عنوان کرد: بسیج بر اساس رسالت خود از این مجموعه‌های مردم‌نهاد و انقلابی که در حوزه تولیدات فرهنگی فعال هستند، پشتیبانی خواهد کرد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها