فرمانده نیروی هوایی ارتش تأکید کرد؛

اهتمام «نهاجا» به سرمایه‌گذاری در امور فرهنگی

امیر سرتیپ واحدی سرمایه‌گذاری در امور فرهنگی و رسانه‌ای را از رسالت‌های مهم نیروی هوایی ارتش دانست.
کد خبر: ۴۹۲۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱ - 30November 2021

امیر واحدیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش در دیدار با مسئولان فرهنگی این نیرو با بیان اینکه کار فرهنگی صرفاً هزینه نیست، بلکه سرمایه‌گذاری برای آیندگان است، اظهار داشت: امور فرهنگی، یکی از مؤلفه‌های مهم، قابل توجه و اثرگذار در نیروی هوایی ارتش است.

وی افزود: سرمایه‌گذاری در امور فرهنگی و رسانه‌ای و اجرای برنامه‌های فرهنگی، علمی، عقیدتی و اخلاقی از رسالت‌های مهم و همسو با نیروی هوایی ارتش است.

فرمانده نهاجا گفت: فعالیت در مباحث فرهنگی منشأ بسیاری از نیاز‌های کنونی جامعه است که در راستای رشد و پیشرفت فرهنگ جمعی، ارتقاء روحیه معنویت در کارکنان، خانواده‌ها و سربازان باید توجه بیشتری به آن شود.

امیر واحدی اضافه کرد: نقش کارکنان فرهنگی در این موضوع به مانند راهبری کاربلد و خبره است که می‌تواند به خواسته‌ها و نیاز‌های فرهنگی، اجتماعی اقشار جامعه جواب دهد.

حجت‌الاسلام «قاضی» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا نیز در ادامه این جلسه با اشاره به سخنی از رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه تبلیغات از سلاح جنگی هم بُرنده‌تر است، گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باید همان‌گونه که به مسائل عملیاتی اهمیت داده می‌شود به مسائل فرهنگی و معنویت نیز پرداخته شود و این وظیفه حساس و تأثیرگذار بر عهده مسئولین فرهنگی است که بحمدالله تا به امروز ما شاهد موفقیت و رشد در این حوزه بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه دنیای امروز دنیای ارتباطات است و نقش بخش‌های فرهنگی همسویی با دنیای امروزی است، افزود: هم‌اکنون حرف اول و آخر را ارتباطات و رسانه می‌زند و این شیوه نوینی از تقابل قدرت تکنولوژی همگام با نیروی انسانی، و تعیین‌کننده برخی از رویداد‌های آینده است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار