فرمانده نهاجا:

خدمت در نیروی هوایی از بزرگترین موهبت‌های الهی است

امیر سرتیپ واحدی گفت: خدمت در نیروی هوایی یکی از بزرگترین موهبت‌های الهی است که نصیب کارکنان خدوم و زحمتکش در مجموعه نیروی هوایی شده است.
کد خبر: ۴۹۰۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱ - 22November 2021

خدمت در نیروی هوایی از بزرگترین موهبت‌های الهی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم دانش آموختگی خلبانان جوان که با عنوان دوره مرحوم جانباز خلبان بازنشسته امیر سرتیپ دوم منوچهر محققی در پایگاه هوایی شهید یاسینی برگزار شد، ضمن بزرگداشت یاد و خاطره مرحوم خلبان منوچهر محققی، اظهار داشت: خدمت در نیروی هوایی یکی از بزرگترین موهبت‌های الهی است که نصیب کارکنان خدوم و زحمتکش در مجموعه نیروی هوایی شده است و این موهبت بهترین فرصت جهت تلاش برای تحقق منویات حضرت صاحب الزمان (عج) و فرمانده معظم کل قوا است.

وی تصریح کرد: همه باید با رعایت تمامی موازین دستورالعمل‌های ابلاغی از سامانه‌های عقیدتی و حفاظت و سلسله مراتب فرماندهی در جهت ارتقاء و پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی قوی‌تر از گذشته قدم برداریم تا در آینده‌ای نه چندان دور شاهد پیشرفت دو چندان کشور عزیزمان در عرصه‌های جهانی باشیم.

در پایان این مراسم از خلبانان جوانی که موفق به گذراندن دوره آموزشی خود با هواپیمای F۱۴ شده بودند با دستان فرمانده نیروی هوایی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار