معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش:

قرآن بهترین سلاح برای مقابله با مکر دشمنان است

امیر طالب‌زاده گفت: قرآن کریم بهترین سلاح برای مقابله با حیله‌های دشمنان است و عدم رعایت دستورات قرآن قطعاً لطمه سنگینی به ما وارد خواهد کرد.
کد خبر: ۴۹۲۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳ - 30November 2021

قرآن کریم بهترین سلاح برای مقابله با حیله‌های دشمنان استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم خلبان «علی اکبر طالب‌زاده» معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی در اولین گردهمایی فرماندهان بسیج و مدیران قرآن، عترت و نماز نیروی هوایی ارتش اظهار داشت: امروز ما در جنگ نرم به سر می‌بریم و نشانه‌روی این جنگ به سوی کانون خانواده‌هاست.

وی افزود: برای حفظ و حراست از خانواده‌ها و فرزندان نیاز به آموزش و مکتبی جامع و کامل است و قرآن کریم کامل‌ترین و جامع‌ترین مکتب و سلاح برای مقابله با تهدیدات دشمن است.

معاون هماهنگ‌کننده نهاجا با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه انقلاب اسلامی با تأسی از قرآن کریم پیروز شد، گفت: قرآن کریم با توجه به جامعیتی که داراست، بهترین سلاح در مقابله با حیله‌های دشمنان است و عدم رعایت اصول و دستورات قرآن قطعاً لطمه سنگینی به ما وارد خواهد کرد.

امیر طالب‌زاده افزود: در کنار قرآن کریم ما دارای نیرو‌هایی همچون بسیج هستیم که با هوشیاری و دیانت انقلابی خود به عنوان نهضتی برگرفته از قرآن پایه‌گذاری و طرح‌ریزی شده است که در ارتقاء توان رزم در حوزه‌های جنگ نرم یکی از تأثیرگذارترین نیرو‌ها در مقابله با تهدیدات دشمن است.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت‌هایی که در نیرو‌های بسیجی الهی وجود دارد، ما امیدواریم بتوانیم در راستای تبیین و تشریح مباحث قرآنی، نهایت استفاده را داشته باشیم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار