فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

مراسم تشییع پیکر شهیده فاطمه اسدی ۲۵ آبان در سنندج برگزار می‌شود

سردار حسینی گفت: مراسم تشییع شهیده فاطمه اسدی روز ۲۵ آبان از میدان آزادی سنندج شروع و پیکر وی در امامزاده هاجره خاتون به خاک سپرده می شود.
کد خبر: ۴۸۸۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲ - 12November 2021

مراسم تشییع پیکر شهیده فاطمه اسدی ۲۵ آبان در سنندج برگزار می‌شودبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در سخنانی، اظهار داشت: این شهیده بزرگوار گواه شقاوت و خون خواری گروهک دموکرات به سرکردگی عبدالله هجری است و با استناد به این جنایات دست مدعیان حقوق بشر به خوبی رو می‌شود.

وی افزود: پیکر شهیده فاطمه اسدی اولین شهیده زن کشور بعد از ۳۷ سال در اطراف روستای نرگسله از توابع شهرستان دیواندره تفحص شده است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: پیکر این بانوی شهیده توسط گروه‌های تفحص شهدا پیدا شد و این اولین بار است که پیکر مطهر یک بانوی شهیده تفحص شده توسط گروه‌های تفحص کشف می‌شود.

سردار حسینی خاطرننشان کرد: مراسم وداع با شهیده فاطمه اسدی اولین شهیده تفحص شده کشور در شهرهای مشهد، قم و تهران نیز برگزار می‌شود و سپس پیکر مطهر بانوی شهیده برای تشییع و خاکسپاری به سنندج منتقل خواهد شد.

وی اضافه کرد: به منظور برگزاری مراسم در شأن این بانوی شهیده نشست برنامه‌ریزی تشییع پیکر اولین شهیده زن تفحص شده در کشور به میزبانی سپاه بیت‌المقدس کردستان و با حضور مسئولین ارشد استانی و فرماندهان نظامی و انتظامی تشکیل شد.

سردار حسینی یادآور شد: مراسم تشییع این بانوی شهیده ۲۵ آبان ماه جاری در سنندج برگزار خواهد شد و این مراسم از میدان آزادی شروع و پس از سخنرانی دختر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به طرف میدان انقلاب تشییع می‌شود تا در کنار آرامگاه امامزاده هاجره خاتون (س) خواهر گرامی امام رضا (ع) به خاک سپرده شود.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: مراسم تشییع شهیده فاطمه اسدی به صورت زنده از شبکه استانی کردستان نیز پوشش داده خواهد شد.

انتهای پیام/ 134

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار