مسئول گروه جهادی انصارالمهدی (عج) سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج خبر داد؛

ویزیت رایگان اهالی چهارصد دستگاه کرج به همت گروه جهادی انصارالمهدی (عج)

«پناهیان» گفت: با نیازسنجی مردم منطقه چهارصد دستگاه کرج در زمینه پزشکی ۳۰۰ نفر از اهالی، از خدمات درمانی رایگان گروه جهادی انصارالمهدی (عج) بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۴۸۸۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰ - 13November 2021

ویزیت رایگان اهالی چهارصد دستگاه کرج به همت گروه جهادی انصارالمهدی (عج)به گزارش دفاع‌پرس از کرج، «حمید پناهیان» مسئول بسیج سازندگی و گروه جهادی انصارالمهدی (عج) حوزه ۱۲۱ شهید مهدی باکری سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج اظهار داشت: به درخواست امام جماعت و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محله چهارصد دستگاه کرج و با نیازسنجی مردم منطقه در زمینه خدمات پزشکی به ۳۰۰ نفر خدمات درمانی رایگان ارائه شد.

وی از حضور پزشکان متقی و مجرب استان البرز از جمله ارتوپد، فیزیوتراپی، دندان‌پزشک، پزشک عمومی و پوست و مو در این برنامه جهادی خبر داد و ادامه داد: خدمات پزشکی این گروه جهادی در مناطق محروم و کم برخوردار و به قشر کم‌درآمد جامعه ارائه می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی و گروه جهادی انصارالمهدی (عج) حوزه ۱۲۱ شهید مهدی باکری مطرح کرد: با توجه به هزینه‌های بالای درمان و ویزیت پزشکان این گروه جهادی تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا کمی از مشکلات مردم را در زمینه مسائل درمانی برطرف کند.

پناهیان عنوان کرد: در بخش ارتوپد و فیزیوتراپی ۸۷ نفر ویزیت و مشاوره‌های پزشکی لازم به آن‌ها داده شد. ۲۰ نفر از این افراد که نیاز مبرم به خدمات فیزیوتراپی و درمان داشتند، نامه دریافت خدمات پزشکی و درمانی رایگان را دریافت کردند تا به درمان خود بپردازند.

وی افزود: در بخش دندان‌پزشکی نیز ۵۰ نفر ویزیت شده و به ۱۵ نفر که از ناحیه دهان و دندان با مشکل مواجه بودند و از وضعیت مالی مطلوبی برخوردار نبودند، نامه ترمیم، عصب‌کشی، کشیدن و جرم‌گیری دندان به‌صورت رایگان داده شد تا درمان خود را در مراکز درمانی ادامه دهند.

پناهیان بیان داشت: در بخش عمومی و پوست و مو نیز ۱۲۰ نفر ویزیت و مشاوره‌های لازم به آن‌ها داده شد. به بیشتر ویزیت شدگان داروی رایگان اهدا و برخی نفرات نیز جهت انجام آزمایشات پزشکی به‌صورت رایگان به آزمایشگاه معرفی شدند.

مسئول بسیج سازندگی و گروه جهادی انصارالمهدی (عج) حوزه ۱۲۱ شهید مهدی باکری گفت: در بخشی از این برنامه، تست رایگان قند و فشار خون از مراجعه‌کنندگان گرفته و در پایان، کلاس پیشگیری از ابتلا به قند و فشار خون و اقدامات لازم در این زمینه برای مراجعه‌کنندگان برگزار شد.

وی اظهار کرد: این برنامه جهادی هر هفته روز‌های پنج‌شنبه و جمعه با توجه به نیاز منطقه به پزشکان متخصص برگزار خواهد شد. با توجه به برگزاری برنامه‌های مفید و قوی ویزیت رایگان، این گروه از استان‌های دیگر نیز درخواست دارد برای انجام ویزیت رایگان مهمان آن‌ها باشد.

پناهیان در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اعتماد سازمان زندان‌ها، در چند نوبت این برنامه با توان بالا در ندامتگاه‌های قزلحصار و کچویی اجرا شد؛ امید است بتوانیم با کمک مسئولین بخشی از مشکلات مردم را در زمینه دریافت خدمات درمانی برطرف کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار