مادر شهید «مراد ویسی» به دیدار حق شتافت

حاجیه خانم «والیه صیادی» مادر شهید «مراد ویسی» پس از سال‌ها بردباری در فراق فرزند شهیدش، ندای حق را لبیک گفت و به دیدار حق شتافت.
کد خبر: ۴۸۸۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳ - 13November 2021

مادر شهید «مراد ویسی» به دیدار حق شتافتبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، شهادت افتخاری بزرگ و هنر مردان خداست، اما والاتر از آن، هنر مادران بزرگواری است که در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت (ع) و با تأسی به سیره حضرت صدیقه کبری، فاطمه زهرا (س)، فرزندانی شجاع و انقلابی تربیت نمودند و برای دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند.

حاجیه خانم «والیه صیادی» مادر شهید «مراد ویسی» پس از سال‌ها بردباری در فراق فرزند شهیدش، ندای حق را لبیک گفت و به دیدار حق شتافت. مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در پیامی درگذشت این بانوی مؤمنه را تسلیت گفت.

متن پیام اسدالله تولیده مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به مناسبت درگذشت مرحوم مغفوره «والیه صیادی» مادر گرانقدر شهید والامقام «مراد ویسی» به این شرح است:

«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خانواده محترم شهید معظم «مراد ویسی»، سلام علیکم

درگذشت اسوه صبر، ایثار، ایمان و مقاومت، مرحومه مغفوره حاجیه خانم «والیه صیادی» مادر گرانقدر شهید والامقام «مراد ویسی» موجب اندوه و تألم فراوان گردید.

اینجانب این ضایعه را به شما خانواده محترم تسلیت عرض نموده و از پروردگار متعال علّو درجات برای آن مرحومه مغفوره و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان محترم مسألت می‌نمایم.

امیداست که به فضل الهی در جوار فرزند شهیدش قرین رحمت الهی گردند.

گفتنی است شهید مراد ویسی سال ۱۳۴۹ خدای مهربان به شاکرم و والیه پسری عطا نمود فرزندی که بعد‌ها موجب افتخار آن‌ها گردید شهید مراد در روستای چمن بولی از بخش صالح آباد شهرستان ایلام در یک خانواده فقیر ولادت یافت و خیلی کودک بود که پدرش را از دست داد.

او در سن نوجوانی داوطلبانه به عضویت بسیج درآمد و عازم جبهه شد. هم در جبهه از خاک وطن دفاع می‌کرد و هم در کار‌های کشاورزی خاک آباء و اجدادی را آباد می‌کرد. سرانجام در پنجمین روز از آبان ماه ۱۳۶۳ در منطقه مرزی مهران به درجه رفیع شهادت نایل آمد. مزار این شهید گرانقدر در جوار امامزاده سید محمد (ع) چمن بولی قرار دارد.»

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار