رئیس شورای اسلامی شهر سنندج:

بلواری در سنندج به نام شهیده «فاطمه اسدی» نامگذاری شد

«زارعی» از نامگذاری بلواری در سنندج به نام شهیده «فاطمه اسدی» خبر داد و گفت: بلوار ۳۶ متری اتصال میدان «امام رضا (ع)» به کمربندی «اسلام‌آباد»، براساس مصوبه شورای اسلامی شهر سنندج به‌نام شهیده «فاطمه اسدی» نامگذاری می‌شود.
کد خبر: ۴۸۸۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳ - 14November 2021

بلواری در سنندج به نام شهیده «فاطمه اسدی» نامگذاری شد

به گزارش دفاع‎پرس از کردستان، «فرزاد زارعی» رئیس شورای اسلامی شهر سنندج، صبح امروز (یک‌شنبه) در نشست خبری با خبرنگاران استان کردستان، اظهار داشت: از آن‌جا که پیکر مبارک شهیده «فاطمه اسدی» نخستین بانوی مفقودالأثر کشور بعد از ۳۷ سال، تفحص و شناسایی شده است و به‌منظور گرامیداشت یاد و خاطره این شهیده بزرگوار، نامگذاری یکی از معابر در سنندج به نام این شهیده در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) در خصوص مزین نمودن نام کوچه‌ها و معابر با نام شهیدان والامقام، تأکید کرد: خوشبختانه در دور پنجم شورای اسلامی شهر سنندج، این مهم به‌طور جدیت پیگیری شد و نام تعدادی از معابر در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای والامقام، با نام شهیدان نامگذاری شد.

«زارعی» از نامگذاری بلواری در سنندج به نام شهیده «فاطمه اسدی» خبر داد و گفت: به‌دلیل اینکه این بانوی شهیده از اهالی «دیواندره» بوده است، بلوار ۳۶ متری اتصال میدان «امام رضا (ع)» به کمربندی «اسلام‌آباد»، براساس مصوبه شورای اسلامی شهر سنندج به‌نام شهیده «فاطمه اسدی» نامگذاری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امروزه نامگذاری معابر و خیابان‌ها با نام شهدای بزرگوار کمترین کاری است که می‌توان به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره این شهیدان انجام داد، تا شاید بتوان گوشه کوچکی از فداکاری و ازخودگذشتگی آنان را جبران کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار