سردار جلالی: دست‌درازی به منافع ملی ایران برای دشمنان پشیمان‌کننده است

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور بابیان اینکه دست‌درازی به منافع ملی ایران، برای دشمنان پشیمان‌کننده است، گفت: نیرو‌های مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اوج آمادگی قرار دارند و این قدرت برای کشور بازدارندگی ایجاد کرده است.
کد خبر: ۴۸۹۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵ - 15November 2021

سردار جلالی: دست‌درازی به منافع ملی ایران برای دشمنان پشیمان‌کننده است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سردار «غلامرضا جلالی» رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در گفت‌وگویی با اشاره به اقدام به‌موقع و مقتدرانه جان‌برکفان دلاور نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شکست عملیات سرقت دریایی نفت ایران توسط ارتش تروریست آمریکا، اظهار داشت: تقابل راهبردی ایران و آمریکا در عرصه‌های مختلف ادامه دارد و به تعبیری، چون قدرت نظامی ما افزایش می‌یابد و افول آمریکا را شاهدیم در این تقابل توانستیم از منافع ملی دفاع و حمایت کنیم.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل تأکید کرد: نیرو‌های مسلح به‌ویژه دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اجازه تجاوز به دولت مستکبر آمریکا و حتی سرقت و دزدی را در آب‌های تحت حاکمیت جمهوری اسلامی ایران و حتی آب‌های بین‌المللی نمی‌دهد.

وی با اشاره به اینکه نیرو‌های مسلح به‌ویژه ارتش و سپاه، اجازه دست‌اندازی به منافع ملی را نمی‌دهد، تصریح کرد: اقدام جسورانه دلاوران نیروی دریایی سپاه، اقدامی جسورانه در دفاع از منافع ملی نشان داد.

سردار جلالی بابیان اینکه دست‌درازی به منافع ملی ایران، برای دشمنان پشیمان کننده است، اظهار داشت: نیرو‌های مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اوج آمادگی قرار دارند و این قدرت برای کشور بازدارندگی ایجاد کرده است.

منبع: میزان  

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها