سخنگوی ارتش خبر داد؛

آمادگی نیروهای واکنش سریع ارتش برای خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان

امیر «تقی‌خانی» از آمادگی هوانیروز، کادر درمانی و نیروهای واکنش سریع ارتش برای امدادرسانی به مناطق زلزله‌زده هرمزگان خبر داد.
کد خبر: ۴۸۹۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹ - 15November 2021

نیرو‌های امدادی ارتش در هرمزگان مستقر هستندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم «شاهین تقی‌خانی» سخنگوی ارتش در گفت‌وگویی رادیویی، درخصوص جزئیات امدادرسانی ارتش به زلزله‌زدگان هرمزگانی اظهار داشت: همه از بدو وقوع زمین‌لرزه، پای کار بودند و پس از دستور رئیس جمهور و حضور معاون اول رئیس جمهور در منطقه، همه دستگاه‌ها و همچنین نیرو‌های مسلح در منطقه حاضر شدند.

وی با اشاره به فعالیت دستگاه‌های کشوری و تلاش‌های صورت گرفته برای کمک‌رسانی و جبران آسیب‌های وارده گفت: به محض وقوع این اتفاقات، در مجموعه نیرو‌های مسلح ستاد بحران تشکیل جلسه داد و با ارتباطی که با ستاد‌های بحران کشور و مناطق برقرار کردیم، آمادگی صد درصدی خود را اعلام کردیم.

سخنگوی ارتش اضافه کرد: امیر «محمودی» معاون اجرایی و رئیس ستاد بحران ارتش نیز در کانون زلزله حاضر شدند و مجموعه ارتش اعم از هوانیروز، تیم‌های واکنش سریع، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، برای کمک‌رسانی اعلام آمادگی کردند.

امیر تقی‌خانی خاطرنشان کرد: در صورت درخواست کمک استانداری هرمزگان و ستاد بحران منطقه از مجموعه ارتش، بنابر فرمان فرمانده کل ارتش، وارد عمل می‌شویم.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار