رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تأکید کرد؛

لزوم اهتمام سازمان‌های لشکری و کشوری به حمایت از ایثارگران

سرلشکر باقری در سومین جلسه شورای سند راهبردی رزمندگان بر لزوم اهتمام سازمان‌های لشکری و کشوری به حمایت از جامعه ایثارگران تأکید کرد.
کد خبر: ۴۸۹۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴ - 15November 2021

لزوم اهتمام سازمان‌های لشکری و کشوری به حمایت از ایثارگرانبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح عصر امروز (دوشنبه) در سومین جلسه شورای سند راهبردی رزمندگان که با حضور فرماندهان ارشد نیروهای مسلح و تعدادی از وزرا برگزار شد، اظهار داشت: در تمامی دنیا اینگونه مرسوم است که اگر جنگ و درگیری اتفاق بیفتد و در پی آن آثار و صدمات انسانی وارد شود، آن کشور یا دولت به‌طور طبیعی خود را موظف می‌داند تا از رزمندگان و افرادی که در راه دفاع از وطنشان مجاهدت کردند، حمایت کند.

وی با اشاره به اهمیت حمایت از جامعه ایثارگری کشور، افزود: در جمهوری اسلامی ایران نیز طبق دستورات دین مبین اسلام و رویه امامین انقلاب اسلامی این موضوع به‌طور کاملا جدی مطرح است و در کلام و تدابیر امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی به کرات بر این موضوع تاکید شده است؛ بحمدالله مجلس نیز قانون خوبی را در این رابطه تصویب کرده و دولت نیز سندی را برای اجرای این قانون تصویب کرده است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح عنوان کرد: هر کدام از دولت‌ها در دوره مسئولیتی بخش‌هایی از این سند را به مرحله اجرا درمی‌آورند و ما به سمت بهبود وضعیت رزمندگان خصوصاً برای عزیزانی که معسر هستند، پیش می‌رویم و امیدواریم که پس از گذشت ۳۴ سال از پایان جنگ تحمیلی، افرادی که دچار گرفتاری هستند با تلاش مسئولين ذی‌ربط مشکلات شان مرتفع شود.

سرلشکر باقری گفت: در دولت‌های گذشته در این رابطه کارهایی صورت گرفته است؛ اما از دولت فعلی که رویکرد ویژه‌ای دارند، انتظار بیشتری وجود دارد که ان‌شاالله با سرعت بیشتری در این رابطه حرکت کنند.  همه ما باید تلاش کنیم تا در پی اقدامات صورت گرفته در راستای کمک به جامعه ایثارگران کشور اندوخته معنوی و اخروی برای خود و سازمان رقم بزنیم. 

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها