فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران خبر داد؛

برگزاری بیش از ۴ هزار برنامه طی هفته بسیج در استان تهران

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران از برگزاری بیش از چهار هزار برنامه طی هفته بسیج در شهرستان‌های این استان خبر داد.
کد خبر: ۴۸۹۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۲ - 15November 2021

برگزاری بیش از ۴ هزار برنامه طی هفته بسیج در استان تهرانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار احمد ذوالقدر دوشنبه در نشست خبری هفته بسیج طی سخنانی به تشریح برنامه‌های این هفته پرداخت و اظهار داشت: تجلیل از خانواده‌های چهار هزار شهید بسیجی، سرکشی از خانواده‌های شهدا و جانبازان مدافع حرم، تجدید میثاق با امام راحل در حرم مطهر امام خمینی (ره)، غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا از جمله برنامه‌های این هفته است.

وی افزود: فضاسازی عمومی شهری و تبلیغات محیطی، اجرای سرود، تئاتر خیابانی و حماسی، برپایی رزمایش کمک مومنانه و مواسات، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، کتابخوانی و ورزشی با مفاهیم دفاع مقدس و همچنین برگزاری شب شعر، بازگویی خاطره و برپایی نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس به شمار می‌رود.

ذوالقدر همچنین برپایی ایستگاه‌های صلواتی، پارچه نویسی، تبلیغات محیطی، ماشین نویسی و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس را نیز از جمله برنامه‌های هفته بسیج برشمرد و گفت: طی هفته بسیج چهار هزار و ۳۳ برنامه فرهنگی، اجتماعی، مذهبی در قالب ۱۷۹ عنوان در دو هزار پایگاه و حوزه مقاومت شهرستان‌های استان تهران برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، هفته بسیج از ۲۹ آبان آغاز و تا جمعه پنجم آذر ادامه دارد.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار