به همت بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها انجام شد؛

برگزاری یادواره شهدای منطقه «بازی‌دراز» و «تنگه مرصاد» با تکریم نیازمندان + تصاویر

بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها به‌مناسبت یادواره شهدای منطقه عملیاتی بازی دراز و تنگه مرصاد اقدام به برپایی شش موکب جهت پذیرایی از زائرین مقبره این شهدای والامقام و پخت بیش از ۳۰ هزار غذای گرم جهت توزیع بین عاشقان نور و عرفان کرده است.
کد خبر: ۵۲۰۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱ - 05May 2022

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها که از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است، از همان شروع کار خود، با نگاهی کارشناسی و پژوهش محور به مسائل اجتماعی و فرهنگی تلاش کرده تا شرایط خدمت‌گزاری و کمک به محرومان جامعه را فراهم آورد.

این بنیاد دارای ۸۳۰ نمایندگی در کل کشور و ۱۶۰ نمایندگی در استان تهران است و همچنین ۴۵۰ هزار مهرجو در کل کشور را تحت حمایت دارد. همچنین بیش از ۱۱ هزار خانواده در استان تهران تحت حمایت قرارگاه محرومیت زدایی قرار دارد.

برگزاری یادواره شهدای منطقه «بازی‌دراز» و «تنگه مرصاد» با تکریم مهرجویان و نیازمندان

فاطمه چوپانی مدیر قرارگاه محرومیت‌زدایی بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها اظهار داشت: بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها با همکاری هفت استان (زنجان، ایلام، همدان، قزوین، البرز، کرمانشاه، تهران) به مناسبت یادواره شهدای منطقه عملیاتی بازی دراز و تنگه مرصاد اقدام به برپایی شش موکب جهت پذیرایی از زائرین مقبره این شهدای ارجمند و پخت بیش از ۳۰ هزار غذای گرم جهت توزیع بین عاشقان نور و عرفان کرده است.

وی در ادامه گفت: قرارگاه محرومیت زدایی بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها توسط خیرین و نیکوکاران در استان تهران هزینه بیش از دو هزار پک سبدکالا را در سطح استان تهران از خیرین جمع آوری کرده و جهت نیازمندان استان کرمانشاه تدارک دیده شده است. ارزش ریالی هر پک ۴۰۰ هزار تومان است و ارزش کل به مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان می‌باشد و این هدایا را برای این عزیزان در برنامه کاری خود قرار داده ایم، که در روز ۱۵ اردیبهشت با یاری پروردگار این مهم در قالب رزمایش احسان و همدلی در سرپل ذهاب برگزار شد.

برگزاری یادواره شهدای منطقه «بازی‌دراز» و «تنگه مرصاد» با تکریم مهرجویان و نیازمندان

مدیر قرارگاه محرومیت‌زدایی بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها از خیرین و نیکوکاران استان تهران و سراسر کشور که در همه لحظات و همه برنامه‌هایی که دارند چه بحث جهیزیه، چه بحث اهدای ویلچر برای معلولین و چه بحث توزیع سبدکالا و ... همیشه کنار این عزیزان بوده اند تشکر کردند و آروزی سلامتی و طلب دعای خیر جهت نیکوکاران گرامی را از خداوند منان خواستار شد.

برگزاری یادواره شهدای منطقه «بازی‌دراز» و «تنگه مرصاد» با تکریم مهرجویان و نیازمندان

در پایان علاقمندان می‌توانند جهت کمک به این بنیاد از شماره های بانکی زیر استفاده کنند.

شماره کارت: ۵۸۹۲۱۰۷۰۴۴۲۱۵۵۰۰
شماره حساب: بانک سپه (انصارسابق) ۱۱۸۷۸۵۹۷۷۲۰۵۰۰
شماره شبا: ۲۷۰۱۵۰۰۰۰۱۸۷۸۷۵۹۷۷۲۰۵۰۰۱

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها