مدیر خدمات اجتماعی حوزه‌های علمیه کشور:

طرح مواسات مؤمنانه و طرح شهید سلیمانی در کشور در حال انجام است

حجت‌الاسلام وحدتی آراسته گفت: برای کمک به مردم در دوران کرونا، طرح مواسات مؤمنانه و طرح شهید سلیمانی در کشور در حال انجام است.
کد خبر: ۴۷۱۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰ - 14August 2021

طرح مواسات مؤمنانه و طرح شهید سلیمانی در کشور در حال انجام استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت الاسلام والمسلمین «بهمن وحدتی آراسته» مدیر خدمات اجتماعی، پیشگیری و درمان آسیب‌های اجتماعی وسیاسی حوزه‌های علمیه کشور امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران در یاسوج اظهار داشت: در این طرح‌ها بسته‌های معیشتی توزیع و از سوی طلبه‌های جهادی در کشور کمک‌های لازم انجام می‌شود.

حجت الاسلام وحدتی آراسته گفت: همچنین از ابتدای شیوع بیماری کرونا، ۱۰ کمیته با موضوع کرونا تشکیل شد که در موج اول این بیماری ۲۰ هزار و ۵۰۰ طلبه جهادی برای غسل و تدفین افراد متوفی در کشور اعلام آمادگی کردند.

وی همچنین با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی یکی از طرح‌های مهم در راستای پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا بود، افزود: این طرح، یک اقدام مؤثر برای مراقبت، قرنطینه، دلگرمی، سرکشی و کمک و توزیع بسته‌های معیشتی بین بیماران کرونایی است.

حجت الاسلام وحدتی آراسته با بیان اینکه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی باید راهکار‌های مناسب ارائه دهند، گفت: برای مقابله اصولی با انواع آسیب‌های اجتماعی، انجام کار جهادی یک راهکار مهم و اصولی است.

وی اظهار داشت: طلبه‌های جهادی کشور برای کاهش آسیب‌های اجتماعی دغدغه دارند و بر اساس بررسی‌های انجام شده از سوی کارشناسان این مدیریت، یکی از آسیب‌های اجتماعی مشترک بین تمامی استان‌های کشور بحث استفاده بیش از حد از فضای مجازی است.

حجت الاسلام وحدتی آراسته یادآور شد: از سوی مدیریت خدمات اجتماعی، پیشگیری و درمان آسیب‌های اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه کشور ۷۰ آسیب اجتماعی شناسایی شده که باید این امر آسیب شناسی شود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار