ما مقاوم هستیم/ رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

عملیات بازی دراز نقطه عطف دفاع مقدس است/ جهاد تبیین راه مقابله با راهبرد دشمن در تحریف واقعیات

سردار سلیمانی گفت: جهاد تبیین راه مقابله با راهبرد دشمن در تحریف واقعیات است و امروز همه ما وظیفه داریم که در مسیر جهاد تبیین گام برداریم.
کد خبر: ۵۲۰۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰ - 06May 2022

عملیات بازی دراز نقطه عطفی در دفاع مقدس است /عملیات بازی دراز و عملیات بیت المقدس نقطه عطف مکتب ایران استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار سرتیپ پاسدار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور شامگاه (پنج‌شنبه) در مراسم یادواره شهدای عملیات بازی دراز که در بقعه احمد ابن اسحاق قمی (ره) شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: عملیات بازی دراز نقطه عطفی در دفاع مقدس است و برای اولین بار تمام لشکرهایی که در یک منطقه نبرد بودند نابود شده و سرزمین آزاد شد و دشمن بعثی مجددا با کمک غرب و استکبار جهانی لشکرهای خود را سازماندهی کرد.

وی در ادامه به مقایسه دوران دفاع مقدس با دوران پهلوی پرداخت و گفت: در زمان پهلوی شاه مملکت اختیاری از خود نداشت و بسیاری از قسمت‌های مختلف کشور خیلی راحت واگذار شد اما در دوران دفاع مقدس ملت ایران به فرمان امام به میدان آمد و تفکر علوی و عاشورایی را وارد میدان کرد و در برابر دنیای استکبار ایستاد و نگذاشت یک وجب از خاک کشور به تاراج برود.

سردار سلیمانی افزود: ارتش، سپاه و بسیج مردمی، نیروهای انتظامی، عشایر و جهاد سازندگی همه در جبهه های حق علیه باطل حضور می یافتند و در دفاع از این آب و خاک به مقابله با دشمن پرداختند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد: استان کرمانشاه هم در ابتدای جنگ و هم در انتهای تجاوز در عملیات غرور آفرین مرصاد  سپر مقاوم کشور در برابر تمام دنیای استکبار  شد و باید قدردان این مردم باشیم.

این مقام مسئول اذعان داشت: ملت سرافراز ایران در دوران امام راحل هم در انقلاب و هم در جنگ تحمیلی به میدان آمدند و امروز نیز مردم در زمان امام حاضر در عرصه های مختلف به میدان آمده و سختی ها را تحمل کردند.

وی خاطرنشان کرد: ما امروز در گام دوم انقلاب اسلامی قرار داریم قله های پیروزی مختلفی را فتح کردیم و پیروزی نهایی و ظفر اصلی نزدیک است.

سردار سلیمانی دشمنان نظام و انقلاب را ضعیف شده دانست و عنوان داشت: امروز دشمنان ما ضعیف شده اند قدرت آنها فقط در ظاهر است و از درون پوسیده اند و نابودی آنها به حول قوه الهی نزدیک است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور بیان داشت: رهبر انقلاب پیش بینی کرده اند که رژیم صهیونیستی ۲۵سال آینده وجود ندارد و خود صهیونیستها نیز بر این امر اذعان دارند.

وی تاکید کرد: پیش بینی امام راحل و رهبر انقلاب چون براساس سنت الهی است قطعا همانند پیش بینی های گذشته محقق خواهد شد.

سردار سلیمانی با تاکید بر جهاد تبیین مد نظر رهبر انقلاب اظهار داشت: جهاد تبیین امروز وظیفه یکایک افراد جامعه است در سایه سار فرهنگ شهادت و ایثار که همان فرهنگ عاشورایی است نباید اجازه دهیم که دشمن راهبرد خود را که تحریف واقعیات و ناامید کردن مردم ایران و مایوس کردن ملتهای آزاده جهان است عملیاتی کند.

وی تاکید کرد: جهاد تبیین راه مقابله با راهبرد دشمن در تحریف واقعیات است و امروز همه ما وظیفه داریم که در مسیر جهاد تبیین گام برداریم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با تاکید بر لزوم آمادگی مردم و رفع مشکلات کشور اذعان داشت :  مردم همواره آماده جهاد اقتصادی ، جهاد سیاسی ، جهاد تبیین و اگر نیاز شد جهاد دفاعی هستند و مشکلات کشور که بجا مانده از تفکر غربی است و ملت ایران را رنج می دهد باید مرتفع شود.

سردار سلیمانی گفت: مردم آماده رویارویی با هر تهدیدی و از هر نوعی متقارن یا نامتقارن و از جانب هر قدرتی که باشد هستند و به سختی پاسخ آن داده خواهد شد.

وی افزود: قدرت دفاعی کشور مبتنی بر تفکر عاشورا و راه علوی در این کشور بنا نهاده و به جهان صادر شده است و امروز همه شاهد پیروزی ملتهای آزاده جهان در برابر ظالمان براساس همین قدرت دفاعی هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور اذعان داشت: عملیات بازی دراز و عملیات بیت المقدس نقطه عطف مکتب دفاعی جمهوری اسلامی ایران است.

سردار سلیمانی در پایان افزود: از مردم استان کرمانشاه و شهرستان سرپل ذهاب که این عملیات همه جانبه فرهنگی را هر ساله در سالروز عملیات غرورآفرین بازی دراز برگزار می کنند تقدیر می کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار