ما مقاوم هستیم/ معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء:

«بازی دراز» قطعه‌ای از بهشت و متبرک به خون شهداست/ دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس را باید برای مردم تبیین کنیم

سردار «شادمانی» با گرامیداشت سالروز عملیات غرورآفرین بازی دراز گفت: بازی دراز قطعه‌ای از بهشت و متبرک به خون شهدا و نماد دلاوری و مردانگی و ایثار است.
کد خبر: ۵۲۰۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹ - 06May 2022

بازی دراز قطعه ای از بهشت و متبرک به خون شهدا و نماد دلاوری است/ دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس را باید برای مردم تبیین کنیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار سرتیپ پاسدار «علی شادمانی» معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) در مراسم صعود ۳۰ هزار نفری و گرامیداشت سالروز عملیات غرورآفرین بازی دراز در شهرستان سرپل ذهاب، اظهار داشت: خدا را شاکریم که بعد از درک ماه مبارک رمضان و لیالی قدر، راهپیمایی روز قدس و عید سعید فطر امروز در این قله عزت و شرف گرد هم آمده ایم.

وی افزود: بازی دراز قطعه‌ای از بهشت و متبرک به خون شهدا و نماد دلاوری و مردانگی و ایثار است  و در منطقه غرب کشور نقاط زیادی همانند بازی دراز داریم، اما این ارتفاعات بعنوان نماد اصلی و محل جلوه‌های اصلی مقاومت در برابر دشمن انتخاب شده است که انتخاب درستی است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء بابیان آیه‌ای قرآن کریم اذعان داشت: شهدا براساس آیات الهی زنده هستند و زندگی آن‌ها الهی و ملکوتی است و زنده وارد برزخ می‌شوند و از دنیا باخبر هستند.

سردار شادمانی بابیان اینکه ما در محضر شهدا هستیم و شهدا ما را نظاره گر هستند اذعان داشت: شهدا مراقب هستند که پای راهیان راه شهدا نلغزد و تفرقه افکنی، سیاسی بازی و منیت‌های دنیای آن‌ها را به خود مشغول نکند و از خداوند بشارت می‌طلبند که راهیان راه آن‌ها در چه وضعیتی هستند و برای آن‌ها دعا می‌کند.

وی ادامه داد: کشور ما که با این همه مشکل مواجه بوده و با سلامت از طوفان‌ها عبور می‌کند بخاطر توجه شهدا به این کشور است.

سردار شادمانی در ادامه بابیان اینکه هرکشوری دارای اتفاقات و حوادثی است که نقطه عطف آن‌ها می‌باشد اظهارداشت: نقطه عطف کشور ما چهار حادثه وقوع انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، دستاورد‌های محور مقاومت، دفاع از حرمین و قدرت منطقه‌ای کشور و ثبات سیاسی امنیتی و دستاورد‌های ملت در داخل است که امروز جهانیان را متحیر کرده است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء افزود: اگر امروز دیده بان بصیر انقلاب اسلامی آنقدر بر جهاد تبیین بعنوان یک وظیفه فوری تاکید می‌کنند به این خاطر است که دشمن شکست خورده در تلاش است با شبهه افکنی و اختلافات راه را تاریک کرده و واقعیت‌ها را تحریف کند و بر ذهن جوانان متمرکز شده است،   چون مرکز ثقل و کانون اصلی ملت جوانان هستند و به فرموده رهبر انقلاب گام دوم انقلاب اسلامی متعلق به جوانان است تا انقلاب اسلامی  را به انقلاب جهانی امام زمان متصل کنند.

وی افزود: دوران پهلوی طاغوت و مظهر طاغوت بوده و موجب سرشکستگی ملت و سرافکندگی کشور شده و نوکر غرب بودند و اسیر کشور‌های غربی بی دین، چپاولگر و فاسدبود لذا مردم تصمیم گرفتند خودرا مستقل کرده و از نوکری استکبار رها کنند و کشور را نجات دهند و به رهبری امام راحل انقلاب کردند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء با اشاره به دفاع مقدس بعنوان دومین نقطه عطف کشور تصریح کرد: کشور در دفاع مقدس از حداقل‌ترین امکانات و تجهیزات نظامی برخوردار نبود و دربرابر کشوری که حمایتی جهانی داشت به پیروزی رسید و این پیروزی بخاطر مکتبی مقدس در پرتو انقلاب اسلامی و فرهنگ علوی و عاشورایی بود.

وی افزود: ما مکتب مقدسی که در پرتو انقلاب شکل گرفته بود و تحرک آفرین بود و، چون با خوداتکایی به سراغ غرب نرفت و دریک وحدت بی نظیر حماسه سازی کرد عناصر اصلی قدرت ما معنویت، تحول درونی و ارزش‌های اسلامی بود که به کشور جهاد، نشاط و تحرک می‌داد عشق به جهاد در دل رزمندگان به آن‌ها استقامت و شجاعت و پایداری می‌داد.

سردار شادمانی ادامه داد: عناصر مهندسی، نیرو‌های غواص، تخریب چی‌ها و  عناصر اطلاعاتی چهارگروهی بودند که همت و مردانگی بسیاری در دوران دفاع مقدس داشتند و درس از خودگذشتگی و فداکاری را نشان دادند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء در ادامه به جبهه مقاومت اشاره کرد وگفت: هر کشوری که بخواهد اقتدار داشته باشد باید سه مولفه قدرت نظامی بازدارنده، دفع تهدیدات مرزی و قدرت منطقه‌ای و  ثبات سیاسی امنیتی داخلی را داشته باشد.

وی بابیان اینکه ما اگر در مرز‌های خود می‌ماندیم و کشور‌های منطقه به دست دشمن می‌افتاد امروز با تهدیدات بزرگی مواجه می‌شدیم افزود: برخی به اشتباه فکر می‌کنند که پول ملت را به سوریه و لبنان و فلسطین دادیم، اما این موضوع اشتباه است ما با هزینه کمتر از دو درصد از درآمد ارزی کشور در محور مقاومت توانستیم در برابر آمریکا که از فرسنگ‌ها دورتر به این منطقه آمده اند و  هفت تریلیون دلار را خرج کردند ایستادگی کرده و همه جهان دستاورد‌های این اقدام را مشاهده کردند علاوه براین ما در محور مقاومت به قدرت منطقه‌ای رسیدیم و در سایه این قدرت امنیت در کشور تضمین شد و ما صاحب رای در منطقه شدیم و در سایه قدرت منطقه‌ای و قدرت بازدارندگی دفاعی، قدرت سیاسی امنیتی داخلی بدست آمده است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء تصریح کرد: در دفاع مقدس اگر کسی از ما به شهادت می‌رسید از عده نیرو‌های خودی کم می‌شد، اما امروز اگر کسی از ما زخمی شود یا بمیرد علاوه بر اینکه از عده ما کم می‌شود به صف دشمن اضافه می‌شود و این خیلی خطرناک است.

وی در پایان افزود: امروز همه ما وظیفه داریم  که جهاد تبیین مد نظر رهبر انقلاب که یک فریضه قوی و فوری است را انجام داده و دستاورد‌های انقلاب و دفاع مقدس را برای مردم تبیین کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار