فرمانده سپاه استان کرمانشاه مطرح کرد؛

خلق حماسه عظیم در ارتفاعات بازی دراز پس از دوران کرونا

سردار «ریحانی» گفت: بعد از دو سال وقفه‌ به دلیل پاندمی کرونا، امروز حضور مردم در میعادگاه‌های عشق و عرفان صورت گرفت و شاهد فعالیت راهیان نور و برگزاری همایش بزرگ صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز هستیم.
کد خبر: ۵۲۰۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳ - 06May 2022

وعده الهی آینده از آن ملت ایران و جمهوری اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار سرتیپ پاسدار «بهمن ریحانی» فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز در مراسم  صعود ۳۰ هزار نفری و گرامیداشت سالروز  عملیات غرورآفرین بازی دراز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: خدا را شاکریم که بعد از دو سال وقفه‌ای که در حضور مردم در میعادگاه‌های عشق و عرفان صورت گرفت امسال شاهد فعالیت راهیان نور و برگزاری همایش بزرگ صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز هستیم.

وی افزود: زائرینی از ۲۵ استان کشور با جمعیتی بالغ بر۳۰ هزار نفر در سرپل ذهاب حضور یافتند و امروز این عظمت را در خانقاه عرفان واقعی بازی دراز همیشه استوار خلق کردند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: این حضور و خلق این عظمت بزرگ تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و امام شهدا و تجدید بیعت با رهبر انقلاب اسلامی است و تا زمانیکه ما بر این عهد باشیم آهنگ حرکت نظام در همه ابعاد سیاسی، فرهنگی، نظامی، اجتماعی و ... به سوی قله‌های پیشرفت باسرعت بیشتری همراه خواهد بود.

سردار ریحانی ضمن تقدیر از بانیان مراسم اذعان کرد: در برگزاری این مراسم باشکوه یک مجموعه اقدامات منسجم از فعالیت مسئولین استانی و شهرستانی وجود دارد که این حماسه عظیم و باشکوه را در ارتفاعات بازی دراز خلق کرده است.

وی اذعان داشت: مردم براساس آیه‌های الهی ایستادگی کردند و هراسی به دل راه ندادند و براساس وعده الهی آینده از آن ملت ایران و جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها