فرمانده سپاه تربت حیدریه عنوان کرد؛

اجرای برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج با محوریت گفتمان‌سازی بیانیه گام دوم انقلاب

سرهنگ ناصری موحد گفت: امسال ۳۵۲ عنوان برنامه با محوریت گفتمان‌سازی بیانیه گام دوم انقلاب و همچنین جهاد تبیین در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، اقتصادی و بصیرتی در سه سطح پایگاهی، حوزه‌ای و شهرستانی در تربت حیدریه اجرا می‌شود.
کد خبر: ۴۸۹۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲ - 16November 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت حیدریه، سرهنگ پاسدار «احمد ناصری موحد» فرمانده سپاه تربت حیدریه امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: بسیج پدیده‌ای بی‌سابقه است که در کشورهای مختلف شاهد تشکیل هسته‌های مقاومت ‌مردمی با الگوپذیری از بسیج هستیم، اما جنس بسیج ایران با بسیج کشورهای دیگر مقداری متفاوت است.

وی خاطرنشان کرد: بسیج شجره طیبه‌ای است که امام خمینی (ره) آن را پایه‌گذاری کرد تا در حفظ دستاوردها و رسیدن به اهداف و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی به‌عنوان بازوی توانمند نظام مقدس جمهوری اسلامی عمل کند.

ناصری موحد افزود: بسیج تجلی‌گاه اخلاق و خدمتگذاری در همه ابعاد جامعه اسلامی است که با محوریت ولایت فقیه و اصل گفتمان انقلابی‌گری به‌عنوان نیرویی زنده و پویا توانسته خدمات شایانی را به کشور ارائه کند.

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه تصریح کرد: برنامه های امسال هفته بسیج با شعار «بسیج پاره تن مردم» است آغاز می شود و این بدان خاطر است که بسیج از ابتدای انقلاب در حوزه های مختلف پیشرو و امید آفرین بوده است.

وی به سیاست‌های سپاه پاسداران در قبال برنامه‌های هفته بسیج در سال جاری اشاره کرد و بیان داشت: گفتمان‌سازی بیانیه گام دوم انقلاب، بهره‌گیری از رسانه‌ها و فضای مجازی در تبیین عملکرد ۴۲ ساله بسیج، توسعه خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی با محوریت گروه‌های جهادی و برنامه ۱۰ ساله اعتلای بسیج بخشی از سیاست‌های برنامه‌های امسال هفته بسیج خواهد بود.

ناصری موحد گفت: امسال ۳۵۲ عنوان برنامه در هفته گرامیداشت بسیج با محوریت گفتمان‌سازی بیانیه گام دوم انقلاب و همچنین جهاد تبیین در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، اقتصادی و بصیرتی در سه سطح پایگاهی، حوزه‌ای و شهرستانی در تربت حیدریه اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه به برنامه‌های شاخص این هفته اشاره کرد و عنوان داشت: هفته بسیج امسال از 29 آبان‌ با دیدار بسیجیان با امام جمعه تربت حیدریه آغاز می‌شود و در ادامه برنامه‌ها نیز اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم با هدف محرومیت‌زدایی، توزیع کمک‌های مؤمنانه و بسته‌های معیشتی و همچنین اهدای کمک جهیزیه به نوعروسان را در همان روز خواهیم داشت و برنامه‌های فرهنگی مختلفی در گرامیداشت هفته بسیج تا پنجم آذر در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

ناصری موحد از برگزاری جشنواره شبیه یاس با محوریت کادرسازی نیرو در تراز انقلاب اسلامی، یادواره‌های شهدا و آبروی محله، مسابقات فرهنگی و ورزشی، همایش بسیجیان و همچنین شبی با خاطرات رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و عطرافشانی گلزارهای شهدا به‌عنوان بخشی دیگر از برنامه‌های شاخص این هفته یاد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار