فرمانده سپاه تربت حیدریه:

قدرت بلامنازع جمهوری اسلامی در تحولات سیاسی تعیین‌کننده است

سرهنگ «ناصری موحد» گفت: نظام سلطه هیچگاه با درفش صلح پای میز مذاکره حاضر نمی‌شوند، بر همین اساس تنها عاملی که باعث شده تا امروز پای میز مذاکره بنشینند قدرت بلامنازع جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۵۰۴۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴ - 05February 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت حیدریه، سرهنگ پاسدار «احمد ناصری‌ موحد» فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه صبح امروز در گردهمایی هادیان سیاسی بسیج که به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد اظهار داشت: زمانی در این کشور تابلوهایی نصب شده بود که ورود ایرانی و سگ ممنوع اعلام کرده بود و بصورت رسمی در قانونی به نام کاپیتولاسیون آمریکایی‌ها ملت ایران را تحقیر کردند و از مردم حق توحش می‌گرفتند.

وی تصریح کرد: پهلوی‌ها بعنوان دست نشانده آمریکایی‌ها و ژاندارم منطقه بعد از اینکه حزب کارگر انگلیس روی کار آمد و از خلیج فارس خارج شد و آمریکا بجای او آمد با رویکرد سیاسی طرح 2 ستونی نیکسون بدنبال تأمین اهداف و منافع آمریکا بود.

ناصری موحد، دومین رویکرد پهلوی‌ها را در حوزه فرهنگ عنوان کرد و افزود: جایگزینی اسلام آمریکایی به جای اسلام ناب محمدی (ص) دومین رویکرد در حوزه فرهنگی بود، همان سیاستی که امروز در کشورهای حاشیه خلیج‌فارس پیاده شده و علیرغم استقرار 34 پایگاه نظامی دولت‌های استکباری اما تفکر مبارزه با استکبار در مسلمانان این کشورها وجود ندارد.

فرمانده سپاه تربت حیدریه گفت: سومین مأموریت شاه در حوزه اقتصادی بود و آن خام‌فروشی بود که این مشکل هنوز در کشور وجود دارد که در سایه پیشرفت می‌توانیم از این معضل نجات پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: تنها حاکمیتی که توسط خارجی‌ها دست‌نشانده و منصوب شدند پهلوی‌ها بودند، هر چند قاجار ظالم بود اما دست‌نشانده نبود. تقریبا دو سوم خاک ایران را در انتهای دوره قاجار و دوران پهلوی‌ها از دست دادیم.

ناصری موحد بیان داشت: به برکت انقلاب اسلامی، امروز بزرگترین قدرت منطقه‌ای بدون هیچ وابستگی به قدرت‌ها، جمهوری اسلامی ایران است که این قدرت با سه مؤلفه مردم، اسلام و ولایت فقیه حاصل شد.

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه ادامه داد: امام خمینی (ره) با سه هدف سرنگونی طاغوت، تأسیس حکومت اسلامی و آماده‌سازی انقلاب برای تحویل آن به صاحب اصلی آن حضرت بقیه الله (عج)، نهضت انقلاب اسلامی را به پیش برد و ما اکنون در گام دوم هستیم که با تشکیل دولت اسلامی بتوانیم زمینه‌ساز گام سوم باشیم.

وی از فرهنگ و رسانه بعنوان 2 عامل اصلی فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی نام برد و و گفت: برژنسکی مشاور امنیت ملی آمریکا با صراحت اعتراف کرده بود که برای مقابله با شوروی روی قدرت سیاسی و اقتصادی هزینه نکردیم و فقط از طریق فرهنگ و رسانه توانستیم قدرت بلوک شرق را به ورطه فروپاشی برسانیم و این همان نکته مهمی است که رهبر فرزانه انقلاب بارها مورد تأکید قرار دادند که مراقب تهاجم و ناتوی فرهنگی دشمن و تبلیغات رسانه‌ای آن باشیم.

ناصری موحد گفت: نظام سلطه در طول 43 سال حیات انقلاب اسلامی علیرغم اینکه از هیچ توطئه‌ای علیه نظام اسلامی دریغ نکرده اما ثمری به‌همراه نداشته است؛ بر همین اساس برای رسیدن به اهداف شوم خود فروپاشی جمهوری اسلامی از درون را دنبال می‌کنند.

فرمانده سپاه تربت حیدریه در ادامه به اعترافات آمریکایی‌ها در خصوص قدرت بلامنازع جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: برژنسکی همچنین اعلام کرده بود ایران تنها ما را از خاورمیانه خارج نکرد بلکه آقایی و کدخدایی ما را در دنیا شکست و به دنیا پیام داد که می‌توان مقابل آمریکا ایستاد و به پیروزی رسید و پیشرفت هم کرد.

ناصری موحد عنوان داشت: آمریکایی‌ها هر مدلی اعم از ترور، تحریف، تجزیه‌طلبی، فتنه، توطئه، تحریم، تخریب و جنگ انجام دادند راه به جایی نبردند و اکنون شرایط به جایی رسیده که سازمان تروریستی آمریکا اعلام کرد با هیچ کشوری سر جنگ نداریم و فقط چنانچه کشوری به منافع ما تجاوز کند پاسخ می‌دهیم.

وی تأکید کرد: غربی‌ها و نظام سلطه هیچگاه با درفش صلح پای میز مذاکره حاضر نمی‌شوند، بر همین اساس عاملی که باعث شده تا امروز پای میز مذاکره بنشینند قدرت بلامنازع جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار