معاون بهداشت و درمان و تعاون بنیاد خراسان رضوی خبر داد؛

پاسخگویی تلفنی به جامعه ایثارگری در سامانه سامد استانداری خراسان رضوی

غلامپور با حضور در مرکز سامانه الکترونیکی مردم و دولت به سئوالات تلفنی جامعه ایثارگری پاسخ دادند.
کد خبر: ۴۸۹۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳ - 17November 2021

پاسخگویی تلفنی به جامعه ایثارگری در سامانه سامد استانداری خراسان رضویبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، ارتباط تلفنی جامعه ایثارگری استان از طریق شماره تلفن ۱۱۱ با «صدیقه خدیوی» معاون تعاون و «محمدجواد غلامپور» معاون بهداشت درمان بنیاد خراسان در مرکز سامانه الکترونیکی مردم و دولت سه شنبه ۲۵ آبان در استانداری خراسان رضوی برگزار شد.

معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در این رابطه اظهار داشت: بیشترین حجم سئوالات مطرح شده از سوی ایثارگران در خصوص تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگر شاغل در ادارات و فرزندان ایثارگر جویای کار بود.

صدیقه خدیوی ادامه داد: در خراسان رضوی بیش از ۱۲ هزار نفر از جامعه ایثارگری استان جویای کار هستند و از سویی دستورالعمل تبدیل وضعیت در اجرا با مشکلاتی روبرو است که با انتقال این مشکلات به مرکز امیدواریم هرچه زودتر برطرف و همه مشمولان بتوانند از مزایای آن استفاده کنند.

وی ادامه داد: بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی تسهیلات ویژه‌ای برای کارآفرینی فراهم کرده است که متقاضیان می‌توان از طریق شماره تلفن ۱۶۱۶ و همکاران واحد اشتغال جزئیات آن را جویا شوند.

معاون بهداشت و درمان بنیاد خراسان رضوی در حاشیه این ارتباط تلفنی گفت: ارائه خدمات درمانی به خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان تحت پوشش بنیاد که تشکیل پرونده داده‌اند، سقف مشخصی ندارد و جامعه ایثارگری می‌توانند، به مراکز طرف قرار داد بیمه دی مراجعه و یا به مراکز درمانی دیگر مراجعه کردند اسناد پزشکی را جهت دریافت هزینه به دفاتر بیمه دی تحویل دهند.

در این ارتباط یک ساعته، بیش از ۳۰ ارتباط تلفنی ایثارگران با معاونین تعاون و بهداشت درمان برقرار شده است.

سند هویت انقلابی مردم خراسان رضوی، پرونده ۱۷ هزار و ۳۲۱ شهید، ۵۰ هزار و ۳۹۵ جانباز و سه هزار و ۳۹۲ آزاده است که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت بخشیدند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار