نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید:

خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران نوعی عبادت است

حجت‌الاسلام شکری گفت: خدمات کارکنان بنیاد به‌عنوان یک عبادت تلقی می‌شود و این عزیزان باید تمام توان خود را برای درک مشکلات و برطرف کردن آن به کار ببندند.
کد خبر: ۴۹۰۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۵ - 17November 2021

خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران نوعی عبادت استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام‌ یوسفعلی شکری امروز (چهارشنبه) در ابتدای سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در گلزار مطهر شهدای یاسوج با قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه با مدیرکل، معاونین و مدیران ستاد استان و روسای بنیاد شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از کارکنان بنیاد این استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار اظهار داشت: خدمت صادقانه و خالصانه به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران یک اصل اساسی در نظام جمهوری اسلامی است که دارای اجر عظیم اخروی است، از این‌رو این نوع خدمت افتخاری بزرگ برای کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران به شمار می‌رود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شکری افزود: شهدا، پاکبازانی هستند که برای حفظ و حراست از کیان ایران اسلامی، آزادی انسان‌ها و استقلال جامعه از تمام هستی خود گذشتند و شهادت را پُلی برای رسیدن به معبود برگزیدند و با عبور از این گذرگاه در تاریخ جاودانه شدند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه خطاب به کارکنان بنیاد کهگیلویه و بویراحمد گفت: خدمات شما عزیزان به‌عنوان یک عبادت تلقی می‌شود و باید تمام توان خود را برای درک مشکلات و برطرف کردن آن به کار ببندید و آن‌ها را پیگیری کنید. در مسیر خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران نباید نگاه کارمندی وجود داشته باشد.

حجت الاسلام شکری همچنین در دیدار با فرزندان شهدا و ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج گفت: شهدا و ایثارگران حق بزرگی بر گردن ما دارند و ما مدیران باید با احساس مسئولیت بیشتر در جهت رفع مشکلات و گرفتار‌های خانواده‌های این عزیزان تلاش کنیم.

وی با اشاره به شرایط امروز جامعه گفت: خدمات نظام نباید نادیده گرفته شود و در کنار آن ضعف‌های موجود باید دیده شود. وحدت ضرورت اجتناب‌ناپذیر فرزندان شهدا است و باید همگام با هم برای رفع مشکلاتشان قدم بردارند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در منازل خانواده شهید معظم «درویشعلی پیشخورد»، «علی کرم شفیعی» و جانباز ۷۰ درصد «علی‌اصغر حسن زاده» با آنان از نزدیک دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار‌ها ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری، عزت و سرافرازی نظام جمهوری اسلامی را به برکت خون پاک شهدا و فداکاری‌های ایثارگران دانست و گفت: مردم و مسئولان کشورمان می‌دانند که هرچه امروز داریم به‌واسطه شهدا و ایثارگران به‌دست‌آمده و همه ما مدیون آنان هستیم.

حجت‌الاسلام شکری افزود: خانواده معظم شهدا و خانواده‌های ایثارگران حق بسیار بزرگی بر کشورمان دارند و خدمت‌گزاری به آنان برای مسئولان و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران بزرگ‌ترین افتخار است و امیدوارم همه ما از این موقعیتی که به‌دست‌آمده به‌خوبی استفاده کنیم و خدمتگزار خوبی برای این عزیزان باشیم.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین با حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار