نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران:

جامعه اسلامی باید به وجود مادران و همسران شهدا و ایثارگران ببالد

حجت‌الاسلام شکری در مراسم نکوداشت مادران و همسران شهدا در تالار شهر مشهد مقدس گفت: جامعه اسلامی باید به وجود مادران و همسران شهدا و ایثارگران ببالد که زندگی را مملو از ایثار و فداکاری کردند تا رضایت خداوند را به دست آورند.
کد خبر: ۵۰۲۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶ - 23January 2022

جامعه اسلامی باید به وجود مادران و همسران شهدا و ایثارگران ببالدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام یوسفعلی شکری امروز (یکشنبه) در مراسم نکوداشت مادران و همسران شهدا در تالار شهر مشهد مقدس ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و ادای احترام به مقام بانوان شهیده اظهار داشت: زن وقتی ازدواج می‌کند، ۹ ماه فرزند خود را در شکم حمل می‌کند، این سختی‌های فراوان دارد و وقتی نوزاد به دنیا می‌آید از جان مادر تغذیه می‌شود و هر حال تحمل این سختی‌ها برای مادر شیرین است.

حجت‌الاسلام شکری ادامه داد: زن اگر با تربیت دینی رشد و پروش یافته باشد، نگاه او به زندگی متفاوت است، به عنوان مثال، زن همسر خویش را از تمامی تعلقات دنیا رها می‌کند تا در صحنه نبرد برای رضایت خدا جان خویش را فدا کند.

وی با بیان اینکه مادران بیش از انتظار، ایثار، فداکاری و فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: جامعه اسلامی باید به وجود مادران و همسران شهدا و ایثارگران ببالد که زندگی را مملو از ایثار و فداکاری کردند تا رضایت خداوند را به دست آورند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به مادران و همسران شهدا، بیان کرد: بسیاری از همسران شهدا می‌توانستند پس از شهادت همسر به زندگی خود بپردازند، اما عمر خود را به تربیت و پرورش فرزندان سپری کردند و از لذت‌های دنیوی، خود را محروم کردند.

سخنرانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی و تجلیل از مادران و همسران شهدا از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها