نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران:

روند تکاملی انقلاب اسلامی نیازمند مجاهدت بانوان ایثارگر است

حجت‌الاسلام شکری گفت: روند تکاملی انقلاب اسلامی همچنان مانند سه دهه گذشته به مجاهدت‌ها و فداکاری‌های زنان مومن و انقلابی نیازمند است.
کد خبر: ۵۰۲۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰ - 24January 2022

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام یوسفعلی شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با مادران و پدران شهدای بستری در مرکز توانخبشی سالمندان ایثار مشهد مقدس، ضمن ادای احترام به مقام بانوان شهیده اظهار داشت: استقرار انقلاب اسلامی به واسطه رشادت‌ها و فداکاری زنان و مردان بوده است و فیلم‌های تظاهرات دوران ستم‌شاهی گویای این امر است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: انقلاب اسلامی تا ظهور حضرت مهدی (عج) ادامه دارد و قطعا نیازمند فرزندانی است که تحت آموزه‌های دینی بانوان مومن رشد می‌کنند.

روند تکاملی انقلاب اسلامی نیازمند مجاهدت بانوان ایثارگر است

وی تصریح کرد: تقدیر از همسران و مادران شهدا یک امر اجتناب ناپذیر برای روند تکاملی انقلاب اسلامی است و تکریم این انسان‌های فرزانه که همه عمر خود را برای اسلام و انقلاب گذاشتند کمترین خدمتی است که به این عزیزان می‌شود.

حجت‌الاسلام شکری افزود: خدمات خوبی در این مرکز به والدین معظم شهدا اعطا می‌شود و امیدوارم این امر موجب رضایتمندی مادران و پدران شهدای بستری در این مرکز باشد.

وی همچنین در نشست صمیمی طلاب شاهد و ایثارگر مشهد مقدس گفت: باید ببینیم چرا طلبه شدیم و چه هدفی داشتیم، امروز رسالت اصلی ما ادامه دادن مکتب اهل بیت (ع) است.

حجت‌الاسلام شکری افزود: قشر طلبه مظلوم‌ترین قشر هستند، زیرا از نظام و انقلاب و اسلام محافظت می‌کنند و متأسفانه مورد بیشترین اهانت و تهمت‌ها قرار می‌گیرند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: دشمن به واسطه رسانه‌ها، مطالب مختلفی را تولید می‌کند تا به جوانان ما آسیب بزند و متأسفانه برخی از افراد به صورت آگاهانه و یا ناآگاهانه این مطالب را نشر می‌دهند.

وی تصریح کرد: ما طلبه‌ها وظیفه داریم راه شهدا را در جامعه رواج دهیم و تلاش خود را به کار گیریم تا مشکلات جوانان مثل ازدواج آنان کم‌تر شود.

حجت‌الاسلام شکری بیان کرد: فعالیت‌ها زمانی که توسط جمع طلاب باشد اثر بیشتری دارد، توصیه می‌کنم، این تشکل انسجام بیشتری پیدا کند.

حجت‌الاسلام حسین معصومی مدیرکل بنیاد خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: طلاب شاهد و ایثارگر مسئولیت سنگین‌تری نسبت به سایر ایثارگران دارند و مهم‌ترین وظیفه آنان انتقال آرمان شهدا به مردم است.

روند تکاملی انقلاب اسلامی نیازمند مجاهدت بانوان ایثارگر است

ارائه گزارش تشکل طلاب شاهد و ایثارگر، توسط حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی‌فر دبیر این مجمع و نغمه سرایی مداح اهل بیت (ع) رمضانی در وصف بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

در این نشست صمیمی، تعدادی از طلاب شاهد و ایثارگر اهم مشکلات خود را مطرح و خواستار برگزاری نشست‌های فصلی شدند. همچنین ۵۰۰ طلبه شاهد و ایثارگر راه افتخار آفرین شهدا را با لباس مقدس روحانیت ادامه می‌دهند.

سند هویت انقلابی مردم خراسان رضوی، پرونده ۱۷ هزار و ۳۲۱ شهید، ۵۰ هزار و ۳۹۵ جانباز و سه هزار و ۳۹۲ آزاده است که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت بخشیدند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها