امروز انجام گرفت؛

سفر نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران به همدان/ دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران روز جمعه ۱۹ شهریور به منظور دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و حضور در کنگره دومین شهید محراب، آیت‌الله مدنی به همدان سفر کرد.
کد خبر: ۴۷۶۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰ - 10September 2021

سفر نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران به همدان/ دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدانبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در ابتدای ورود به استان همدان با حضور در گلزار مطهر شهدا و عطرافشانی مزار مطهر شهدا با آرمان‌های این ستارگان آسمانی تجدید بیعت کرد.

وی پس از ادای احترام به مقام شهدا، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس به ویژه شهدای استان و دومین شهید محراب حضرت آیت الله مدنی اظهار داشت: برای عرض ادب به ساحت شهدایی که همه عشق آن‌ها، انقلاب، اسلام و نجات مردم از زیر سلطه آمریکا بود به گلزار شهدا آمدیم و امروز به شهدا افتخار می‌کنیم و به آن‌ها می‌بالیم و خودمان را خدمتگزار شهدا می‌دانیم.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به شهر همدان در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) حضور یافت و پس از زیارت و قرائت نماز هدیه به مقام شامخ ایشان ادای احترام کرد.

وی در ادامه در حسینیه حضرت امام (ره) محل برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه همدان حضور یافت و از غرفه شهدا بازدید و با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان دیدار و گفت‌وگو کرد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: ارتقای معنوی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از رسالت‌های مهم است و یکی از رسالت‌هایی که مقام معظم رهبری بر دوش ما گذاشته است ارتقای معنوی خانواده‌های معظم شهدا است.

آیت الله حبیب الله شعبانی موثق نماینده مقام معظم رهبری در استان همدان نیز گفت: استان همدان در زمینه چاپ کتاب از استان‌های موفق بوده است به طوری که نویسندگان توانمند و قدرتمندی از استان همدان برخاسته و شناخته شده‌اند.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۰۰ عنوان کتاب در حوزه شهدا و ایثارگران به نگارش درآمده است، افزود: مردم استان همدان قدردان خانواده‌های شهدا بوده و این عزیزان نور چشم همه مردم استان هستند.

در پایان این دیدار خانواده‌های شهیدان «هزاره»، برادر شهیدان «دوروزی» و شهید «ابراهیم حسنی» مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار